GT/GTS/GTV akcesoria

O wszystkim co jest związane z Vespą
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 216
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 06 lipca 2016, 21:36
Ok
Dziękuję za info
Hator! Hator! Hator!

Reklama

Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 21 lipca 2016, 13:36
Amortyzatory Carbone Made in Italy i mały dodatek na wentyle :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 09 sierpnia 2016, 20:41 przez BeJot, łącznie zmieniany 3 razy
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 31 lipca 2016, 09:03
Niestety, link do Twoich fotek kieruje na główną stronę hostingu
Użyj proszę funkcji wklejania zdjeć na forum
Prostsze i skuteczniejsze
W końcu to strona VCP ....
;)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 216
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 31 lipca 2016, 09:09
Foty były widoczne :)
Hator! Hator! Hator!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 06 listopada 2016, 12:51
Trochę kawioru :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 216
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 08 listopada 2016, 21:56
Dla mnie super :)
Fajnie że jest zajawka.
Hator! Hator! Hator!
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 58
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 02 lutego 2017, 13:43
A ja trochę z innej beczki odnośnie alarmu.
Zamontowałem sobie alarm do GTS-ki, ale nie oryginalny. Ma on również opcję zdalnego uruchamiania.
Ponieważ póki co jeszcze nie ustaliłem, gdzie się wpiąć w instalację, zostawiłem dwa przewody (+ do stacyjki i + do startera). Może ktoś podpowie, w które miejsce się podpiąć, żeby ominąć włącznik stopu i przełącznik zapłonu ?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 02 lutego 2017, 14:22
Otwierasz lewą zaślepkę pod kierownicą
Tam jest kostka z wolnym wejściem na dodatkowe urządzenia w tym alarm


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 58
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 02 lutego 2017, 17:14
No tak, ale ja mam nieoryginalny alarm, już wszystko podpiąłem tylko zostały mi dwa kable do zdalnego odpalania. W tej kostce brak pinów od startera i stacyjki. Pewnie w oryginalnym alarmie nie ma opcji zdalnego uruchamiania silnika.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 02 lutego 2017, 22:08
Nie poradzę niestety
:(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 58
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 03 lutego 2017, 09:07
Już doszedłem, gdzie się wpiąć, ale przecież zapomniałem, że jest immobiliser, he he.
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 58
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 13 lutego 2017, 21:16
A jeszcze zapytam, czy ktoś ma zdanie nt. żarówki led h4. Czy warto wydać 250zł ?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 13 lutego 2017, 21:26
Spali się jak każda po dwóch sezonach
;)
Kiedyś już polecałem
Philips seria MotoVision
Naprawdę dobrze daje i jest z efektem żółtej poświaty lub efektem xenon
No i cena 4x niższa
Chociaż led fajny jest
:)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 58
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 14 lutego 2017, 13:26
Dziękuję za informację. W takim razie wstrzymam się i zabiorę się za tył.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 21 kwietnia 2017, 11:50
Osiołek dostał nowy prezent :) (Luggage Hook Zelioni)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 23 kwietnia 2017, 09:47
Już wymieniałem hak bo miś sprężynka siadła, ale też na oryginalny
Ale ta rozbiórka połowy przodu żeby hak wymienić ....
Twój wyglada że utrzyma te 5-10 kg siatek w owocami w sezonie
:)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 czerwca 2017, 19:36
No i mam wreszcie Malossi przód i tył założone
Pierwsze kilometry ...
Warto było
Mam ustawione na komfort i szokująco Vespa pokonuje nierówności, po prostu ich nie czuć
:)
Szczególnie zmora tarka przed skrzyżowaniami na której telepałem się podskakując ... teraz jakby jej nie było
Ogólnie jest twardo ale komfortowo, do tego pięknie łuki pokonuje, stabilność wzrosła i chyba ... przyspieszenie, bo teraz w ogóle nie podnosi przodu przy ostrym ruszaniu oraz nie nurkuje przy hamowaniu
W końcu z przodu jej olejowo gazowy z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz osobno regulacją siły tłumienia
Można kupować będzie Pan zadowolony
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 czerwca 2017, 19:37
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 czerwca 2017, 19:38
Wolałbym jednak czerwoną sprężynę ale robią białe, tylne też białe
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 216
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 05 czerwca 2017, 20:23
Ile takie coś kosztuje?
Hator! Hator! Hator!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 czerwca 2017, 21:51
Komplet 3 sztuki coś około 1500
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 31
Rejestracja: 07 lipca 2015, 22:13
Lokalizacja: Kielce
[I]:
GTS250
Post: 05 czerwca 2017, 22:00
No to chyba zacznę gromadzić fundusze. W sobotę byłem w Psysusze przez Samsonów, Odrowąż i inne mniej uczęszczane trasy i wytrzęsło mnie jak diabli.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 06 czerwca 2017, 22:15
tomekmajesty pisze:Mam ustawione na komfort

Co to znaczy?
Ustawiałeś tylko pokrętło a może też sprężynę? czy zostawiłeś tak jak było?
Ja zmieniłem pokrętłem 2 kliknięcia w stronę twardego.


tomekmajesty pisze:W końcu z przodu jej olejowo gazowy z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz osobno regulacją siły tłumienia


A czy czasem ta nasza wersja R24 nie jest to wersja tylko olejowa? gaz ma chyba dodatkowa "rurkę"
ale może się mylę :)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1678
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 07 czerwca 2017, 08:04
Więc przedni ma dwa ustawienia
Jedno to wstępne napięcie sprężyny
Drugie to siła tłumienia
To drugie ma pokrętło na części gazowej amorka
Na początki miałem ustawione
Tył na 1 pozycję
Przód na polowe
Ale było shimmy
Więc zmieniłem
Tył na 2 z 4
Przód na 1/3
Siła tłumienia na niską
Jest prawie Ok
Jeszcze będę eksperymentował ale widać jak zmiana ustawień oraz zmiana obciążenia (pasażer, kufer) powoduje shimmy lub nie
Mam jeszcze do wymiany łożysko koła przedniego i po tym powrócę do ustawiania amorków
Ale ogólnie zachowują się świetnie, zobaczymy jak dalej
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 08 czerwca 2017, 19:07
Fajne, chyba tez pomysle o tym ?
A myslales o tuningu silnika ? Chodzi mi ten kit Malossi po glowie, ale nie wiem jak z zywotnoscia tego wszystkiego....
Vespa GTS
PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron