Bluetooth do kasku

O wszystkim co jest związane z Vespą
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 35
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 16 maja 2017, 19:43
Cześć Wam,

czy ktoś z Was korzysta może z jakiegoś rozwiązania na Bluetooth jeśli chodzi o połączenie z telefonem i prowadzenie rozmów w trakcie jazdy ? Mam uchwyt Ram Mount na kierownice i szukam słuchawki na Bluetooth do tego.
Dzięki z góry.
M.
Vespa GTS

Reklama

Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1396
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 18 maja 2017, 08:53
Polecam Senę (sena s20) . Trzeba kupować w zestawach, ale to świetne rozwiazenie sterowane głosem z radiem, muzyczką o dobrych parametrach, telefonem i bezobslugowym Intercomem z dużym zasięgiem.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
Posty: 23
Rejestracja: 24 lipca 2016, 12:01
Lokalizacja: Lublin
[I]:
ET4 125 Not Leader
Post: 19 maja 2017, 06:46
Osobiście używam TWINS LSA, szczerze polecam. Wygodny, duży zasięg, wytrzymała bateria, łatwy i stabilny montaż w kasku i przede wszystkim bardzo dobra jakość rozmowy w czasie jazdy (moi rozmówcy twierdzą, że nie słychać zakłóceń, wiatru itp)
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 511
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 19 maja 2017, 21:09
A ja odradzam. Oczywiście to subiektywna opinia. Sam nie mogłem się skupić na jeździe.
Sprawdź czy ty tak też nie masz bo może sie okazać to ostatnią twoją rozmową.

Tak jak w samochodzie mi to kompletnie nie przeszkadza i zestaw mam wbudowany, to na moto już sama, cicha muzyka zagłuszała mi odbieranie wszelkich niezbędnych bodźców z drogi. Z drugiej strony przez GSM wykluczam rozmowy o duperelach, więc absorbują mnie one nazbyt mocno.
Także na Moto telefon, muza czy audiobook nie istnieje. Napawam się innymi dźwiękami.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/17r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
dz IT Veracomp SA, Projekt autorski dodatki Office: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 3472
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 22 maja 2017, 08:49
swego czasu byłem mega przeciwny zestawom do kasku...
testowałem różne opcje... i przełamałem się.
Osobiście pozostałem przy 1 słuchawkowym Twinsie uważam, że do prowadzenia rozmowy przychodzącej jest to rozwiązanie wystarczające.
Jestem totalnym przeciwnikiem słuchania radia/muzyki podczas jazdy na 1 śladzie obojętnie czy motocykl/skuter. Wychodzę z założenia, że 1ślad nie wybacza błędów tak jak samochód... i podczas jazdy 3ba być skupionym nad jazdą... oczywiście niezła bajera lekka muzyka zwiewne ciuchy i mknę przez miasto... tak to niech pozostanie w reklamie... rzeczywistość jest troszkę inna...
Co do słuchawek pchełek w uszy odradzam po kilku minutach jazdy przesuną się pod kaskiem i albo wypadną (małe zmartwienie) gorzej jak zaczną uwierać i uciskać w uchu co może spowodować ogólnym wkurwem za kierownicą albo zacznie wariować błednik....

+ 1słuchawkowego zestawu to:
nawet podczas rozmowy/GPS/Janosika docierają do nas cały czas odgłosy z zew.
co do ceny zestawu... w moim przypadku już kilka razy się zwrócił podczas używania janosika przy wypadach na motórze za miasto
w zależności od wer. telefonu czasem 3ba doinstalować dla androida "bluetooth router"
Z tego co wiem można w kilka osób zestakować zestawy i ma się komunikację w kilku driverów przy grupowym wypadzie za miasto

Ogólnie to wszystko jest dla ludzi ale nie dajmy się zwariować grunt to nasze i innych bezpieczeństwo.
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1396
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 22 maja 2017, 17:25
Od kiedy przesiadlem się z Vespy na nieco większy sprzęt (ale kiedyś do niej wrócę :) ) i zacząłem uskuteczniac przejażdżki powyżej 500 km, to Sena stała się dla mnie nieodzowną. Nie chodzi o muzę. Tej nie słucham, ale intercom i GSM to podstawa. Zawsze lata my we 3-4 i wszyscy mamy Seny. Gadka w calodniowej trasie - bezcenna. A telefon to nie jest żadne zło. Jak lecisz kolejną godzinę autostradą I żona się martwi, albo musisz powiadomić rodzinę ze stoisz w korku, a do tego nie używasz nawet jednego paluszka, to wartość dodana. Poza tym gadająca nawigacja to też momentami przydatna rzecz.

W wakacje planuję trasę powyżej 3 tyś km w cztery osoby. Nie wyobrażam sobie jechać 8 dni nie mając stalego kontaktu z pozostałymi. Zwariować idzie z nudów o bezpieczeństwie nie wspominając.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1556
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 24 maja 2017, 16:59
W mieście trzeba czasem odebrać telefon i wtedy zestaw się przydaje
Mam Twinsa i jest w miarę Ok ale trzeba zwolnić do 50-70 km/godz bo słabo słychać
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 3472
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 25 maja 2017, 07:00
Twinsa w integralu używałem przy 130 i było spoko na motocyklu...
A i Janosik pomaga
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Posty: 23
Rejestracja: 24 lipca 2016, 12:01
Lokalizacja: Lublin
[I]:
ET4 125 Not Leader
Post: 25 maja 2017, 07:17
Czyli nie tylko ja jestem zadowolony z Twinsa ;) Szczerze powiedziawszy, to nie wyobrażam sobie jazdy bez niego. Jeżdżę sporo po mieście załatwiając sprawy firmowe, a że moja praca polega m.in. na częstych rozmowach telefonicznych korzystanie z "ucha" pozwala mi na łączenie przyjemnego z pożytecznym.
Co do słuchania muzyki w czasie jazdy - jestem zagorzałym przeciwnikiem takich rozwiązań. Moim zdaniem to po prostu głupie ze względu na bezpieczeństwo, nie mówiąc o tym, że 50% fanu z wespowania to dźwięk silnika ;)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 123
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 28 czerwca 2017, 20:47
Używam nolanowskiego N-com B1 (najprostszy z serii, stereo) do 160 km/h normalnie się rozmawia.

Mam swoje przemyślenia;
- Yanosik - TAK, to obowiązkowo, bo nawet na PX PJ traciłbym 12 razy dziennie :)
- GSM -TAK,
- mp3 - niekoniecznie, bo nie ma frajdy wole słuchać silnika lub tłumików,
- radio (j.w.),
- audiobooki - kategorycznie NIE :) jak ciekawy to za bardzo się wyłączałem, to w długich trasach.





Wysłane z iNokia 6210
Benek

PX125 @150, SIP Road 2.0 Sport, 2xBiTubo on board ;)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 35
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 10 lipca 2017, 22:33
Dziekuje za Wasze odpowiedzi.
A jaki model Twins dokladnie macie ?
Vespa GTS
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1556
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 11 lipca 2017, 10:29
Ja mam najtańszy podstawowy
Jest git


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 35
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 11 lipca 2017, 17:25
Czyli model z jednym głośnikiem na jedno ucho wystarcza, tak ?
Vespa GTS
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1556
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 12 lipca 2017, 06:40
Do rozmów telefonicznych wystarcza spokojnie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1396
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 12 lipca 2017, 11:53
To czy wystarcza, to wyłącznie zależy od Twoich preferencji.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...

Wróć do Ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika