witam,
jako, że to pierwszy post to chciałem się też przywitać ze wszystkimi ,
słowem wstępu 18 lutego br. nabyłem drogą zakupu Vespę ET4 o pojemności 150cm3 z 2001 roku,
Vespa docelowo ma być prezentem dla "lepszej połówki" więc póki co trafiła do zaprzyjaźnionego garażo-warsztatu gdzie przejdzie kilka przeróbek, modernizacji czy też upiększeń..
zaraz po zakupie skuter prezentował się następująco:
na dzień dzisiejszy wygląda tak:
póki co jest szlifowany i przygotowywany do malowania, a ja jestem na etapie kompletowania części,
zarówno tych których brakuje jak i tych które co jakiś czas i tak trzeba wymienić..
i tu nasuwa się pierwsze pytanie do Szanownej Społeczności tego Forum,
opony do ET4 150 ?
na ten moment mam założone 100/80 przód + 120/70 tył, ale opony są z 2001 roku, więc raczej do jazdy się już nie nadają...
czy to prawidłowe rozmiary ? jeśli tak to jakiego producenta/model polecacie ?
pzdr.
mifal
Początek przygody
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
|
* Front tire: Tubeless 100/80-10"
* Rear tire: Tubeless 120/70-10" a jaki producent? Michelin City Grip są popularne |
|
Najpierw gratulacje! Podobają mi się hobbyści potrafiący podejść do sprawy rzeczowo i od podstaw. Trochę cierpliwości i będą się za tym moplikiem ludziska oglądali. O opony najlepiej pytać fachowców. Widziałem, że Vespą i jej częściami zajmują się tutaj: http://shop.mieloch.pl/lista,cMAXISKUTE ... KOLA.bhtml Zapytaj o swoje oponki. Powodzenia! dwa koła w karierze:
Simson SR2, Jawka Typ20, Simson S51, Junak M10, MZ TS250, Saxonette Sachs 301/A, Suzuki Burgman 400, Vespa GT200 (2003) |
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Trochę czasu minęło,
trochę pracy włożone, Vespa się szlifuje i szykuje do lakierowania, zrodził się pomysł na zmianę koloru Vespy, co wyjdzie to się okaże, aktualne fotki: |
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Sporo wody w Wiśle upłynęło a na ETkę czasu wciąż brak, ale ostatnio nastąpił duży progress w pracach, zapraszam do oglądania i komentowania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Kuferek i zaślepki schowka już w kolorze
Zostaje jeszcze obudowa licznika i lampy i kończymy składanie. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Kolejny mały sukces . Podczas rozbierania licznika celem dokładnego wyczyszczenia okazało się otoczka zegarów ma pęknięcie, a dodatkowo zegar nie działa i nie jest problemem bateria, tylko jest zalany i nie do uratowania.. Udało mi się na aledrogo trafić sprzedawcę który za nie całe 40,00 oferował obudowę licznika, jak stało w opisie aukcji: licznik gratis, tyle, że miał rozbite szkiełko. Kupiłem, listonosz paczkę przyniósł no i okazało się, że otoczka jest prawie idealna, po wymyciu pianą aktywną moim oczom ukazały się tylko dwa niewielkie zadrapania, z odległości 50-60 cm prawie niewidoczne no i w ramach bonusu dostałem też sprawny zegarek, tylko bateryjkę musiałem zmienić. Ponadto w obudowie (która to sama w sobie była popękana i niekompletna - wkurzyłbym się gdyby o ten element mi chodziło) jest jeszcze komplet przycisków od świateł, klaksonu, etc. - tak więc całkiem dobrze wydane pieniążki na Vespę..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
No i poskładany..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Dobra robota. Duzo pracy ale ale efekt bedzie super. Stan licznika pokazuje ile to potrafi, pewnie zrobi jeszcze drugie tyle.
|
|
2019
Posty: 214
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34 Lokalizacja: Lublin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GT250 ie 60 (Euro 3) M451M [III]: Cosa 2 200 [IV]: GTS300 ie Super Sport 2010 |
Pewnie i trzecie "tyle", bo ET-ki maja na prawdę udany i wdzięczny silniczek.
Ja niestety w swojej (już niestety byłej) ET miałem podobny problem z zegarkiem, ale się poddałem |
Posty: 15
Rejestracja: 25 lutego 2015, 13:30 Lokalizacja: Żywiec [I]: ET4 125/150 Leader |
Kolejny etap za nami - poskładana kierownica. Jedyny niesmak to to, że nie wskaźnik prędkościomierza nie działa Także wiedza zdobyta przy składaniu za chwilę przyda się przy rozbieraniu tego znowu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika