Odblokowanie Vespy

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.

Posty: 11
Rejestracja: 15 września 2018, 17:32
Lokalizacja: Olkusz
Post: 05 listopada 2018, 15:54
Gdzie znajdują się blokady w Piaggio Vespa LX 50 2 T, rocznik 2011?

Obecnie maksymalna prędkość to 45km/h, chciałbym dobić do 60 km/h.

Czy zdjęcie blokady nie wiąże się z utratą mocy?

Reklama

Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 661
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 05 listopada 2018, 16:35
pachi1 pisze:Czy zdjęcie blokady nie wiąże się z utratą mocy?

No właśnie dlatego ściągasz aby moc osiągnąć.

Generalnie, z tego co mi mówiono, to kilka czynników wpływa na zdławienie motura.
Sam nie miałem żadnych blokad (wyciągnięta od włocha z garażu, gdzie blokady takie nie obowiązują), no ale nie obiecuj sobie za wiele 65 to max. W dalszą trasę nie polecisz (no chyba że tyłek z kamienia).

WP_002486.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl

Posty: 11
Rejestracja: 15 września 2018, 17:32
Lokalizacja: Olkusz
Post: 06 listopada 2018, 10:01
W takim razie gdzie są blokady?
Wydaje mi się, że coś było kombinowane przy wydechu, ponieważ jest bardzo głośny na starcie.

Vespę mam z Francji. Nie wiem, czy tam zakłada się blokady.

Z pewnością jakaś blokada jest, ponieważ 45 km/h to maksymalna prędkość.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1163
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 06 listopada 2018, 11:45
Masz blaszke w gaźniku i pierścień na wariatorze. Obie rzeczy do zdjęcia, wtedy uzyskujesz predkość do 70km (zależy od wagi drivera). Nie baw się w wydech

Posty: 11
Rejestracja: 15 września 2018, 17:32
Lokalizacja: Olkusz
Post: 06 listopada 2018, 20:45
Bardzo dziękuję. Jak sprawdzić, czy było coś kombinowane przy wydechu?

Wkładałem drut do wydechu i nie ma praktycznie żadnych oporów, dodatkowo skuter jest bardzo głośny.

Stąd mniemam, że coś było kombinowane przy wydechu.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1170
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 08 listopada 2018, 13:18
Może znaczyć że ktoś go wypatroszył. Taki zabieg obniża osiągi. Gdybyś chciał zakładać inny fabryczny wydech czasami jest w nich "ślepa kiszka"- odnoga przed pychą wydechu którą należy odciąć i zaspawać. Najrozsądniej chyba będzie poszukać wydechu tubingowego nowego albo przyzwoitego używanego.

Pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów

Posty: 11
Rejestracja: 15 września 2018, 17:32
Lokalizacja: Olkusz
Post: 09 listopada 2018, 12:55
Jaki wydech polecisz?

Na allegro znalazłem coś takiego Tecnigas Q-Tre.

Kompletnie się nie znam. Na jakich firmach się skupić. Zależy mi na poprawie osiągów i aby był cichszy.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1170
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 10 listopada 2018, 15:47
Niestety nie pomogę. Nie siedzę w automatycznych skuterach. Tecnigas to dobra firma, powinien być ok ale nie wiem jak z jego głośnością. Na pewno będzie cichszy niż to co teraz masz ale sportowe potrafią i tak być głośne.
powodzenia!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika