"Dzwonienie" z silnika - Primavera 50 4T

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 66
Rejestracja: 17 listopada 2011, 01:29
Lokalizacja: North
[I]:
ET2 50
[II]:
Primavera 50 4T 2014-
Post: 06 czerwca 2023, 01:24
Witam serdecznie i prosze o porade kolegow,

Pytanie: mam Primavere 50 4T z 2014, przebieg 12000 km i ostatnio podczas jazdy zauwazylem (raczej uslyszalem) dziwny objaw/dzwiek.

Mianowicie, na wolnych obrotach (na czerwonym swietle), slychac dzwonienie z silnika. Taki delikatny, dzwoniacy, metaliczny dzwiek.

Pytanie do kumatych: pierscienie na tloku? Czy nowy tlok + cylinder? Nie za szybko takie problemy?

Pozdrawiam i z gory dziekuje

(kurcze, dopiero co ja wyciagnalem z zimowania, raptem 4 razy sie przejechalem i juz takie problemy... ech)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 06 czerwca 2023, 20:47
A może dzwonią rolki
Taki przebieg to wymiana rolek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 66
Rejestracja: 17 listopada 2011, 01:29
Lokalizacja: North
[I]:
ET2 50
[II]:
Primavera 50 4T 2014-
Post: 11 czerwca 2023, 02:12
Dzieki za odpowiedz. Sprawdze, bardzo mozliwe - ale zeby rolki powodowaly "metaliczne dzwonienie"? Jak na razie jezdze dalej, teraz slysze to tylko na odpalaniu przy zimnyn silniku, jak sie rozgrzeje to dzwieku nie ma.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 11 czerwca 2023, 06:07
Tak tylko strzelam ale
Co 10 tys km wymiana rolek
Co 15 tys km wymiana pasa i rolki z nim pracującej
Nie wiem co ile sprzęgło, ja wymieniłem jak po prostu było zużyte przy około 20 tys km
Miłej jazdy
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron