Witam serdecznie i prosze o porade kolegow,
Pytanie: mam Primavere 50 4T z 2014, przebieg 12000 km i ostatnio podczas jazdy zauwazylem (raczej uslyszalem) dziwny objaw/dzwiek.
Mianowicie, na wolnych obrotach (na czerwonym swietle), slychac dzwonienie z silnika. Taki delikatny, dzwoniacy, metaliczny dzwiek.
Pytanie do kumatych: pierscienie na tloku? Czy nowy tlok + cylinder? Nie za szybko takie problemy?
Pozdrawiam i z gory dziekuje
(kurcze, dopiero co ja wyciagnalem z zimowania, raptem 4 razy sie przejechalem i juz takie problemy... ech)
"Dzwonienie" z silnika - Primavera 50 4T
Posty: 4
• Strona 1 z 1
![]() 2019 ![]()
Posty: 2172
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
A może dzwonią rolki
Taki przebieg to wymiana rolek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Dzieki za odpowiedz. Sprawdze, bardzo mozliwe - ale zeby rolki powodowaly "metaliczne dzwonienie"? Jak na razie jezdze dalej, teraz slysze to tylko na odpalaniu przy zimnyn silniku, jak sie rozgrzeje to dzwieku nie ma.
|
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 2172
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Tak tylko strzelam ale
Co 10 tys km wymiana rolek Co 15 tys km wymiana pasa i rolki z nim pracującej Nie wiem co ile sprzęgło, ja wymieniłem jak po prostu było zużyte przy około 20 tys km Miłej jazdy ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika