Mam pytanie.....czy do Vespy200Gt można do silnika wlać Ceramizer(do regeneracji silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem).Instrukcja mówi:"NIE ZALECA SIĘ STOSOWANIA CERAMIZERA W PRZYPADKU KONSTRUKCJI SPRZĘGŁA,W KTÓRYM WYSTĘPUJĄ METALOWE PARY OKŁADZIN.TEN PRZYPADEK DOTYCZY 5% SILNIKÓW. W PRZYPADKU GDY OKŁADZINY MOKREGO SPRZĘGŁA SĄ NIEMETALOWE LUB NA PRZEMIAN METALOWE-NIEMETALOWE WÓWCZAS MOZNA STOSOWAĆ CERAMIZER.TEN PRZYPADEK DOTYCZNY 95% SILNIKÓW".
Nie znam się na budowie sprzęgła 200GT ,może ktoś z forumowiczów mi podpowie.Z góry dziękuję!
Ceramizer do silnika Vespy?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Mam pytanie- po kiego grzyba chcesz wlewać ten wynalazek?
Pzdr! https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
Aby silniczek zachował swoją żywotność o wiele dłużej,niż przewiduje producent.Są filmy na YT,gdzie (np Miłośnicy 4 kołek) robią testy Ceramizera i produkt jest bardzo skuteczny.Nie wiem tylko,z jakich materiałów wykonane jest sprzęgło,czy czasami moja 200GT nie znajduje się wśród tych 5%,gdzie nie można zastosować Ceramizera.
|
|
lałem do LX, chyba nie zaszkodziło, pomóc nie wiem w przypadku samochodu pomogło ale po większej dawce niż zalecano
Sławek D.
|
|
twoje sprzęgło jest pop przeciwnej stronie tylnego koła i nie ma nic wspólnego z silnikiem a tym bardziej olejem. a co do tych "cudownych" preparatów.... no comments simone
VESPA P80X@125T5 1982 VESPA 90 mk1 1964 douglas 152l2 (VNA1T) 1960 primavera 125 1980 |
|
sprzęgło w vespach z przekładnią automatyczną wygląda tak i pracuje na sucho:
Ceramizery, magnetyzery i innych tego typu cudowne wynalazki to w większości ściema. Jeśli bardzo chcesz wydać pieniądze to kup najdroższy olej w specyfikacji przeznaczonej do twojego silnika albo tankuj benzynę 98/100 i może przyniesie mu to więcej korzyści. Stosowanie chemii tego typu ma sens w zarżniętych silnikach których nie planuje się remontować tylko dojechać do końca. Chemia typu motodoktor, wyciszacz zaworów, uszczelniacz ukł. chłodzenia itp. rzeczywiście działa, polecam pzdr! https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Oliwa to podstawa
I inne czynności serwisowe zgodnie z tabelką A inne głupoty to marketing Właśnie wymieniam plastikowe tuleje w zawieszeniu silnika bo mam lekki luz po 20 tys Może shimmy od tego mam? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika