Ceramizer do silnika Vespy?

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Posty: 2
Rejestracja: 24 czerwca 2018, 18:16
Post: 24 czerwca 2018, 18:32
Mam pytanie.....czy do Vespy200Gt można do silnika wlać Ceramizer(do regeneracji silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem).Instrukcja mówi:"NIE ZALECA SIĘ STOSOWANIA CERAMIZERA W PRZYPADKU KONSTRUKCJI SPRZĘGŁA,W KTÓRYM WYSTĘPUJĄ METALOWE PARY OKŁADZIN.TEN PRZYPADEK DOTYCZY 5% SILNIKÓW. W PRZYPADKU GDY OKŁADZINY MOKREGO SPRZĘGŁA SĄ NIEMETALOWE LUB NA PRZEMIAN METALOWE-NIEMETALOWE WÓWCZAS MOZNA STOSOWAĆ CERAMIZER.TEN PRZYPADEK DOTYCZNY 95% SILNIKÓW".
Nie znam się na budowie sprzęgła 200GT ,może ktoś z forumowiczów mi podpowie.Z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1188
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 24 czerwca 2018, 19:17
Mam pytanie- po kiego grzyba chcesz wlewać ten wynalazek?
Pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
Posty: 2
Rejestracja: 24 czerwca 2018, 18:16
Post: 24 czerwca 2018, 19:39
Aby silniczek zachował swoją żywotność o wiele dłużej,niż przewiduje producent.Są filmy na YT,gdzie (np Miłośnicy 4 kołek) robią testy Ceramizera i produkt jest bardzo skuteczny.Nie wiem tylko,z jakich materiałów wykonane jest sprzęgło,czy czasami moja 200GT nie znajduje się wśród tych 5%,gdzie nie można zastosować Ceramizera.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 250
Rejestracja: 21 czerwca 2013, 19:23
Lokalizacja: Lubień Galicja
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 125 4T
[III]:
PK50XL 1987-93
Post: 24 czerwca 2018, 20:25
lałem do LX, chyba nie zaszkodziło, pomóc nie wiem :) w przypadku samochodu pomogło ale po większej dawce niż zalecano
Sławek D.
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 472
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
Vespa 125 1959-61
[IV]:
Vespa 125 Primavera 1967-83
Post: 25 czerwca 2018, 14:35
vespa200gt pisze:Nie wiem tylko,z jakich materiałów wykonane jest sprzęgło,czy czasami moja 200GT nie znajduje się wśród tych 5%,gdzie nie można zastosować Ceramizera.


twoje sprzęgło jest pop przeciwnej stronie tylnego koła i nie ma nic wspólnego z silnikiem a tym bardziej olejem.
a co do tych "cudownych" preparatów.... no comments
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
douglas 152l2 (VNA1T) 1960
primavera 125 1980
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1188
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 26 czerwca 2018, 12:56
sprzęgło w vespach z przekładnią automatyczną wygląda tak i pracuje na sucho:
Obrazek
Ceramizery, magnetyzery i innych tego typu cudowne wynalazki to w większości ściema. Jeśli bardzo chcesz wydać pieniądze to kup najdroższy olej w specyfikacji przeznaczonej do twojego silnika albo tankuj benzynę 98/100 i może przyniesie mu to więcej korzyści.
Stosowanie chemii tego typu ma sens w zarżniętych silnikach których nie planuje się remontować tylko dojechać do końca. Chemia typu motodoktor, wyciszacz zaworów, uszczelniacz ukł. chłodzenia itp. rzeczywiście działa, polecam :)
pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 26 czerwca 2018, 17:45
Oliwa to podstawa
:)
I inne czynności serwisowe zgodnie z tabelką
A inne głupoty to marketing
Właśnie wymieniam plastikowe tuleje w zawieszeniu silnika bo mam lekki luz po 20 tys
Może shimmy od tego mam?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron