Sportowy układ wydechowy

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.

Posty: 15
Rejestracja: 25 czerwca 2018, 14:54

[I]:
ET4 125/150 Leader
Post: 12 kwietnia 2020, 10:19
Witam serdecznie,
Próbuję lekko ożywić moją et4 leader 125cm3. Zmieniłem już wariator na multivar, teraz myślę nad zmianą tłumika.
Czy ktoś z Was zna jakiś sprawdzony zestaw? :)

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 246
Rejestracja: 21 czerwca 2013, 19:23
Lokalizacja: Lubień Galicja
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 125 4T
[III]:
PK50XL 1987-93
Post: 14 kwietnia 2020, 07:22
mam LeoVince GP Corsa, wcześniej tecnigas 4scoot - pierwszy głośny, drugi cichy - poza tym, że lżejsze od oryginału to dużej różnicy nie widzę


Obrazek

Obrazek
Sławek D.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1926
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 kwietnia 2020, 13:18
Szkoda kasy
Mocy nie doda
Chyba że ktoś lubi głośno się poruszać
No i jak zardzewieje oryginalny to tzw sportowy będzie tańszy i lżejszy
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika