Przywitanko

"... podstawowe zasady higieny, to jak się wchodzi to się puka ..."

Posty: 5
Rejestracja: 17 kwietnia 2020, 08:53

[I]:
GTS125 4T ie Super
Post: 17 kwietnia 2020, 09:02
CZeść wszystkim.
Od niedawna jestem posiadaczem Vespy ET2 i dopiero teraz wpadłem na Wasze (Nasze) forum.
Od razu mam pytanie do Fachowców , bo czytam różne artykuły i nie wiem na co się zdecydować.
;

Planuję na dniach zakup Vespy 125 dla mnie. Mam na oku dwa modele:
1. 125 gts ie z 2012 roku za 10 000
2. 125 gts 125 z 2006 roku (xmax satelis x9 xevo) za 8000.

Różnica w cenie 2000 więc nie mało i 6 lat wysługi - też nie mało.
Czy różnica będzie duża?
Poradźcie mi bo czas mnie nagli.
Pozdrawiam
Miras

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1304
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 17 kwietnia 2020, 13:02
cze Miras, podrzuć jakieś linki. Z opisu który podałeś mało wynika. 8000 za 125 z 2006 to dużo, ale nie wiadomo jaki stan, akcesoria. 10000 za 2012, brzmi sensownie ale to samo, jaki stan pojazdu. No i od kogo kupujesz. Za 12k można kupić 300 w super stanie albo młodszą 125 w tymże. Mówię to na podstawie listy dostępnych pojazdów w zaprzyjaźnionym sklepie z Wawy.

widzę że szukasz na olx https://www.olx.pl/oferta/piaggio-vespa-gts-125-granturismo-piekna-xmax-satelis-x9-xevo-CID5-IDDGGaU.html

Może zobacz tutaj: https://robogo.pl/cennik/garaz. Ja przynajmniej wiem kto te maszyny przygotowuje, źródło sprzętów jest pewnie podobne (import Francja), a ceny niższe

Posty: 5
Rejestracja: 17 kwietnia 2020, 08:53

[I]:
GTS125 4T ie Super
Post: 21 kwietnia 2020, 06:39
Cześć.
Link do olx który podesłałeś to właśnie to nad czym się zastanawiałem - ale ona była w całości malowana co daje do myślenia, czy tylko chodziło o kosmetykę czy było coś więcej.

300 odpada bo nie mam lejców A i raczej nie planuję.

Finalnie zdecydowałem się na takie cudo: https://www.olx.pl/oferta/vespa-gts-125 ... Czh3m.html
Dopłaciłem tylko 900 zł za oryginalny kufer.

Byłem i oglądałem - stan ok, opony nowe, wymienione wszystkie płyny i filtry.

Już ni mogę się doczekać bo transport dojedzie dopiero za tydzień.

Dzięki za podpowiedzi
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1304
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 21 kwietnia 2020, 12:31
no i fajnie. matowy wygląda super tylko strasznie niepraktyczny w utrzymaniu. ale jakbym cię spotkał to bym trochę pozazdrościł zanim zginałbyś mi w lusterku (wiadomo czerwone szybsze)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1926
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 22 kwietnia 2020, 08:30
Fajna
Ale na fotce kufer zdaje się nieoryginalny
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 5
Rejestracja: 17 kwietnia 2020, 08:53

[I]:
GTS125 4T ie Super
Post: 22 kwietnia 2020, 11:22
tak, ale ja dopłaciłem do oryginalnego a ten ze zdjęcia zostawiam w rozliczeniu
Awatar użytkownika
Posty: 6
Rejestracja: 19 grudnia 2019, 12:30
Lokalizacja: Warszawa, Muranow
[I]:
GTS125 4T ie Super
Post: 22 kwietnia 2020, 16:58
Czarny mat zawsze spoko. Tez nie planowałem robic kat. A. Ledwo się sezon zaczął a już mi w 125 brakuje przyspieszenia i prędkości. Także za jakis czas na pewno przesiadka na 300

Wróć do ** Powitania **

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron