nie mam pomysłu na boczek

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.

Posty: 14
Rejestracja: 03 stycznia 2015, 09:56
Lokalizacja: Poznań
[I]:
LML STAR 125 2T
[II]:
LML STAR 150 2T
Post: 17 kwietnia 2020, 19:33
Obrazek

Trochę poszalałem i zamontowalem większy filtr powietrza ale zupełnie nie mam pomysłu na obróbkę blacharska aby wyglądało jakoś tak lepiej.
Jeśli komuś udało się rozwiązać problem to będę wdzięczny za sugestie.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/eFk ... BNExJJOrwF
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1342
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 17 kwietnia 2020, 21:53
Dałeś link do usunięcia zdjęcia.

Obrazek

Troche już za późno na poprawki jak pociąłeś boczek, ja bym szedł raczej w okrągły otwór. Jaki gaźnik tam masz? Bo szczerze powiedziawszy wątpię, że taka przeróbka poprawi osiągi.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!

Posty: 14
Rejestracja: 03 stycznia 2015, 09:56
Lokalizacja: Poznań
[I]:
LML STAR 125 2T
[II]:
LML STAR 150 2T
Post: 17 kwietnia 2020, 22:58
gaźnik mam pwk35. Jak jest latem upał to czuje spadek mocy i stąd pomysł aby wyprowadzic filtr na zewnatrz.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 25 kwietnia 2020, 18:46
Miałem kiedyś filtr stożkowy, schowany był pod boczkiem a i tak się zapychał. Może efektownie to wygląda ale praktyczne to to nie jest. Oryginalny patent jest dużo lepszy bo ciągnie powietrze spod kanapy i trąbą od słonia do gaźnika. Im wyżej, tym mniej syfu z drogi zbiera.

Jeśli odczuwasz spadek mocy przy wyższych temperaturach to podreguluj skład mieszanki / pokombinuj z dyszami.

Pozdro,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron