konwersja koła z 10 na 12 cali. czy ktoś próbował?

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.

Posty: 14
Rejestracja: 03 stycznia 2015, 09:56
Lokalizacja: Poznań
[I]:
LML STAR 125 2T
[II]:
LML STAR 150 2T
Post: 18 kwietnia 2020, 18:59
Od dłuższego czasu myślę na konwersja koła na 12 cali. Ciekaw jestem czy
macie jakieś doświadczenia. Czy w ogóle jest sens takiej przeróbki? Wiem że
dostępność kół jest większa ale czy są zalety odnośnie trakcji?

Reklama

Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 171
Rejestracja: 29 czerwca 2014, 18:02
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
[I]:
PX125 2012-
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 19 kwietnia 2020, 11:18
Przy lmlu chcesz takich modyfikacji dokonać ?

Posty: 14
Rejestracja: 03 stycznia 2015, 09:56
Lokalizacja: Poznań
[I]:
LML STAR 125 2T
[II]:
LML STAR 150 2T
Post: 19 kwietnia 2020, 18:48
Dokładnie. chodzi o LMLa. interesują mnie doświadczenia odnośnie trakcji i czy w ogóle warto się w to bawić.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1304
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 21 kwietnia 2020, 12:34
hmm, bardzo ciekawe jaki jest powód takiej konwersji. wiem z forum hulajnogowego że taki tunning z 8.5" na 10" jest modny i nawet uzasadniony (lepsze przemieszczanie się po nierównościach) ale w vespie? co na to członkowie podgrupy 10"Terror? ciekawi mnie powód bo nie pamiętam aby ktoś coś takiego robił (czyli pewnie nie warto)

Posty: 14
Rejestracja: 03 stycznia 2015, 09:56
Lokalizacja: Poznań
[I]:
LML STAR 125 2T
[II]:
LML STAR 150 2T
Post: 21 kwietnia 2020, 18:44
Obrazek
załączam obrazek który mnie zainspirował

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron