Panowie, mam do kupienia coś takiego:
http://www.subito.it/moto-e-scooter/pia ... 652759.htm
co sądzicie? 2000 e ?
Vespa VNB1 1959
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Ładna, wygląda że nawet oryginalny lakier dali, tylko gdzie licznik.
Jak wszystko z nią ok to cena dobra. |
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Piękny mebelek
Vespa - in tutto il mondo!
|
WITAM !
FAJNY SPRZĘT .DOSTĘPNE CZĘŚCI. TAK ŻE WSZYSTKO MOŻNA ZROBIĆ W UMIARKOWANYCH KOSZTACH. Do jazdy na co dzień nie polecam . słabe hamulce ,małe kółka, słabe światło.Do kolekcji ,dla lansu, na spoty- jak najbardziej fajna sztuka . pozdrawiam Jendrus |
|
Dzięki za opinie.
Sprzęt zakupiony, czekam na transport., jak dojedzie wrzucę fotki! pozdro. |
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
fajna nieruchomość
mam swoją gl-kę z 62 ale moja bryka na px 125 millenium i 10 calowych ale wygląda fajnie zapodaj foty Motocykliści noga z gazu!!!
|
"nieruchomość" ? możesz rozwinąć tą kwestię ...
|
|
Chodzi mu pewnie o to, że pojazd raczej słabo się sprawdza w codziennym użytkowaniu przez co zapewne więcej będzie stał i cieszył oko niż jeździł , tak jak pisał Jędruś:
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
50 lat temu dawali radę na codzień smigać, to teraz wsadzi kolega zapłon bezstykowy 12v i też da rade, kwestia chęci
|
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
spokojnie daj Babci szansę na oryginale
Motocykliści noga z gazu!!!
|
wiadomo że nie będę na niej jeździł do pracy.....
to raczej kwestia spełnienia marzeń, niż zapewnienia kolejnego środku transportu |
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Ja bym czasem jeździł
Nieznośna lekkość butów
|
Vespa dotarła do nowego domu - jest piękna, pali od kopa, tutto orginale kilka pytań: - czy może być "grubszy" powód dlaczego poprzedni właściciel odnawiając cały skuter nie włożył prędkościomierza? znalazłem na ebay-u oryginał za 40e , dam radę z montażem? - czy w tylnej lampie jest stop? czy powinien działać po naciśnięciu tylnego hamulca? są dwie żarówki, jedna świeci wraz z przednim światłem, czy druga to stop? Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
ale ślicznota nie wiem jak w tym modelu ze światłem stopu ale jeśli miałoby być to musisz dołożyć włącznik stopu pod pedał nożnego hamulca. Montowany na tunelu pod dźwignią hamulca. Coś takiego:
Czy światło stopu było oryginalnie nie wiem. Jest malowana więc ewentualne dziury po włączniku o ile ich nie ma to mogły zostać zaszpachlowane albo zginęły pod warstwą podkładu. Mam zwłoki podobnej vnb tylko ciut młodszej bo z jednoczęściową kierownicą W mojej nie ma włącznika ani śladu po nim więc chyba nie było. pzdr! https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
Ładna
|
|
Elegancja-Francja! Jeśli naprawdę dałeś za nią 2000EUR to naprawdę świetny zakup. Błyszczy się jak psu jajca, aż żal na drogę wyjechać w obawie przed porysowaniem. Dobrze, że masz jeszcze PK (jak wnioskuję z podpisu) do codziennego użytku.
Prędkościomierzy czasem nie montowano. Jeśli chcesz go założyć musisz sprawdzić czy masz w piaście zębatkę i ślimak, ewentualnie miejsce na ich montaż, oraz dokupić linkę napędową. Nie wiem jak z lampą, ale na chłopski rozum jeśli są dwie żarówki to druga powinna być właśnie do stopu. Mam nadzieję, że spotkamy się na jakimś lokalnym zlocie/rajdzie i będę miał okazję zobaczyć twoją ślicznotkę z bliska. Pozdro! FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
z transportem z Kalabrii, dokładnie 2300e na południu mają lepszy stosunek ceny do jakości będę chciał pośmigać trochę na "babci" ale ostrożnie... planuje teraz rejestrację na "żółte blachy" , czy do przeglądu technicznego nie jest potrzebny tylny stop oraz kierunkowskazy ? możecie potwierdzić że w tym modelu nie było fabrycznie stopu ? @b00lwa jasne, "babcia" stoi w Kato, zapraszam do odwiedzin Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Wszystko zależy od sprawdzającego. U mnie potrzebna była tylko tabliczka znamionowa której nie miałem :/ Z tego co kojarzę, kierunki nie są potrzebne jeśli ich fabrycznie nie było. Światło stop chyba też, patrz np. taki Komarek. Ale nie wiem czy to się nie tyczy tylko motorowerów. Najlepiej podejśc na stację diagnostyczną i zapytać
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
wreszcze ją masz .Bellisima:)
VESPA SCN
|
|
z szybkich poszukiwań internetowych wydaje mi się, że powinno być światło stopu. W LF chyba zawsze był montowany prędkościomierz. Zaślepki itp. to chyba tylko w SF 50cc. Kierunkowskazów na pewno nie musisz mieć.
pzdr! https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
SF 50 wloskie czesto nie mialy, bo nie bylo wymagane.
Licznik oryginalny do VNB to wydatek >100 euro. Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
Witam !
Pięknie wygląda ,gratulacje .Jeżeli chodzi o światu stop to w mojej ACMA 125N-1959 (odpowiednik VNA) fabrycznie tez go no było . Założyłem wyłącznik pociągany prze linkę hamulca pod silnikiem ( można takie dostać w SIP-IE ) Do wyłącznika, który proponuje AMEBA musi być odpowiednia dostosowana dźwignia pedału i dziury w tunelu. Pozdrawiam jendrus |
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Laleczka, gratuluje.
|
"Kopara mi opadła" ,super sprzęt.Pozdrawiam
|
|
Jednym slowem - PIEKNA! Gratulacje
|
|
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika