Po bardzo udanym Vespowym spotkaniu w Tyliczu nabrałem wielkiej ochoty, aby czym prędzej ruszyć się z chałupy. Pogoda wyjątkowa. Niedziela 17c, co aż prosi się aby podłączyć baterię i przewietrzyć wszystkie zakamarki blaszanej karoserii.
Nadarzyła się okazja, ponieważ w poprzednim sezonie odczuwałem nurkowanie na moim sportowym amorze. Czas na to aby wymienić miękkiego. Ostatnie wiatry wreszcie dały dodatkowy powód aby rzucić okiem na resztki ośnieżonych szczytów, które zwykle z poziomu Krakowa skrywał gruby smog. A więc kolega ma wolną chwilę, ja mam ochotę na pierogi w karczmie i potrzebę w postaci wymiany więc w drogę.
Po zmianie części układu jezdnego, wypada sprawdzić czy żadna śrubka się nie odkręca i aby wymiana się przyjęła przelecieć się gdzieś po fajnych pagórach.
W sumie to byłem mile zaskoczony, że tylko na nielicznych zakrętach coś zalegało. Jeszcze 2-3 weekendy i wiosenne deszcze powinny ten pozimowy szlam zepchnąć do rowów.
A wy jak spędziliście weekend? Może jakieś malowanko, albo mycie i polowanie na pajonkusy, które w zimie chciały opanować wasze maszyny? Jeśli jeszcze nie, to pomyślcie o tym, bo będzie okazja aby wybrać się na jakies krokusy. Kto się pisze?
2019 Pierwsza niedziela w sezonie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
2019
Posty: 2182
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
30 km na rowerze po okolicy z małżonką
Vespa jeszcze śpi Dax jeszcze śpi Rowery się obudziły Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Oskar jakbym wiedział wczoraj o przyszłych planach zlotowych to mam w piwnicy trzy silniki small frame to byśmy jeszcze przy okazji przerobili Twojego GTSa pod nowe wymagania bo nie wiem czy czterokołowce dopuszczają
Sławek D.
|
|
Ano fajne taczki. Z drugiej strony, kto nie marzył o gokardzie? Dobrze aby to kiedyś ożyło. Trzymam kciuki i mam nadzieje że będzie to zaskakująca i dająca wiele frajdy koncepcja.
Moje zdanie o staruszkach znasz, a i dziś na fanpage'u Vespa Studio skwitowali że należy iść z duchem czasu. Oczywiście fajnie mieć staruszkę, której zna się każdą śrubkę i ma się możliwość zrobienia generalnego remontu na pasach. Niemniej jednak ja wolę jeździć niż pieścić. Może nie żeby zaraz na Nord cup, ale też nie dla lansu po swoim kwadracie. A więc, wielki szacun dla tych którym udaje się pogodzić te dwa oczekiwania. Z drugiej strony, fajnie że ktoś różnicuje społeczność zaznaczając że tradycja ma jakieś znaczenie. Cenię konserwatyzm bardziej niż tęczowe flagi, choć teraz populizm wciska je każdemu jak sałatę bez laktozy. Taka moda, więc lepiej nie schylać się po mydło, bo można dostać w gliniok, choćby za elettrice. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
Sławek D.
|
|
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika