drugie życie vespy...
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
zanim zacznę cokolwiek robić chciałbym abyście drodzy koledzy, koleżanki pomogli mi ustalić dokładny model i przybliżony rok produkcji też o to tej układanki...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 21 marca 2020, 16:03 przez robson, łącznie zmieniany 1 raz
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Biorąc pod uwagę ilość widocznych szczegółów można jedynie w dużym przybliżeniu powiedzieć, że to prawdopodobnie skuter
Nieznośna lekkość butów
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
prawdopodobnie tak
|
2019
Posty: 364
Rejestracja: 11 stycznia 2010, 23:04 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: Vespa 125 Primavera 1967-76 [III]: Vespa 125 1963-64 |
Hej
Podaj numer z silnika i z ramy (obstawiam że masz polewej stronie pod boczkiem) Pzdr Sz |
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
bardzo dobrze obstawiasz dokładnie jest w miejscu w którym piszesz. Wypróbowywałem kilka przeglądarek i strzałem w dziesiątkę była ta która GregoryVespa poleca, http://www.vespa.name/vin-number
z jakiej racji na cylindrze jest napisane 125 skoro jest to vespa150 ? Nr Ramy. VBA1T Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
dokańczając temat nr silnika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
2019
Posty: 364
Rejestracja: 11 stycznia 2010, 23:04 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: Vespa 125 Primavera 1967-76 [III]: Vespa 125 1963-64 |
Po pełnym numerze silnika szukaj nie tylko prefixie, może ci gdzieś pokazać do czego był wsadzony... ale wygląda że masz VBA1T z silnikiem VNB4T może tak robili seryjnie, ale chyba ktoś po prostu przełożył...
Pzdr Sz |
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
teraz już rozwiało mi wszelkie wątpliwości co do samej pojemności silnika,tak jak piszesz został po prostu przełożony..
najprościej bym przełożył z px-a sprawny motor i gotowe. zwłaszcza ze ten jest do remontu a wiadomo jak to z mistrzami..ze świeca szukać ?!... myśle ze to będzie dość czasochłonna przyjemność, ale ktoś musi w końcu dokończyć temat Ostatnio zmieniony 23 marca 2020, 21:08 przez robson, łącznie zmieniany 1 raz
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Siema, silnik z PXa najłatwiej ogarnąć ale raz że one nie wiszą na drzewach bo ich coraz mniej dwa silniki z pxow najnowszego sortu są skastrowane pod ograniczenia emisji plus mają schujałą chińską elektrownię i cewkę. Jak masz na oku zdrowy silnik do PXa jeszcze starego sortu to na pewno.
Ale zachęcam do odbudowy oryginalnego motoru, to nie jest rocket science, łożyska, simmeringi i inne duperele są dostępne więc rozważ to o ile karter jest zdrowy oraz skrzynia i korba nie skatowane. Do tych silników można też dokupić górę, np Pinasco robi takie zestawy. Tak więc na Twoim miejscu najpierw bym rozpołowił ten silnik i zobaczył co jest wart a potem podjął decyzję, chyba że masz dostępny silnik do podmiany to przełóż i do przodu. Vespa - in tutto il mondo!
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
Siema, Jimmy generalnie była to jedna z pierwszych myśli które przyszły mi do głowy oglądaj 150-stkę przed zakupem ostateczności przełożyć silnik i gotowe. Chociaż też z kolei po co ma sie kurzyć ten do remontu skoro można go wyremontować jak cała vespe...
na chwile obecna wiem tyle że wariator stoi jak wryty nie idzie nim w ogóle poruszyć... dzięki za dobrą myśl na pewno biorę to pod uwage, części jak i inne braki takie jak elektryka nie jest kompletna..na chwile nie wiem w co mam ręce włożyć. Inaczej wymienia się coś co jest niż coś czego nie ma..chodzi o elektrykę z kolei jest mam tylko przednie i tylne światło więc nie powinno być to skomplikowane na chwilę obecna nie wiem za co się mam zabrać tyle tego jest, zacznę od silnika wymyję rozpołowię i zobaczę co jest grane, w drodze wyjątku pozwolę zaczerpnąć Twojej wiedzy co do samej reanimacji serducha vespy. |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Powodzenia!
Tutaj masz wszystko co powinieneś wiedzieć: http://www.vespaclub.org.pl/images/manu ... espa(59-78).zip Przeklej link razem z .zip a jakby co pytaj. Pozdro, JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
Dzięki JIM, na pewno się przyda. Jakby co będę pytać.
Pozdro |
??? FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
ocb ??
|
Gdzie tam jest wariator?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
to co jest zaznaczone na zielono
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika