Awaria... Pęknięty łącznik lagi i jarzma hamulca... :(

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu (karoseria, elektryka, zawieszenie, hamulce)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 12 sierpnia 2011, 19:17
Siema!

ale awaria... Przy ostatniej glebie, pękł mi łącznik jarzma i lagi...
I tak wracałem w gdańska nie wiedząc o tym...

czy ma ktoś na zbyciu?
Albo gdzie można kupić? Patrzyłem na sck ale nie znalałem...

Co za jazda same straty...

Wrzucam foty poglądowe

Obrazek


Obrazek

Pozdro!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 12 sierpnia 2011, 19:58
o k****
hm 3ba całą piastę kupować :(
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_FAHRWERK
Zawsze reszte możesz sprzedać na częsci (laga/amor/tarcza/bęben/zacisk)
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_FAHRWERK
http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... e_39060000
ale cholera wie czy grimeca bedzie pasic do LML-a Grzesiu nie wiem jak glebnąłeś ale powiem szczerze, że zaskoczyłeś mnie albo to był porządny strzał albo ... boski stop elementów LMLa:(
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 12 sierpnia 2011, 20:05
Dzięki Marek!

Strzał niby nie był mocny, ale może akurat w "ten słaby" punkt...

Spawać to tego nie będę, bo bał bym się później jeździć...

Jutro wykręce i zobacze jak to wygląda...

Ogólnie lipa... :(

Pozdr :!:
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1224
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:00
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PX150E 78-83
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 12 sierpnia 2011, 20:29
o k****

:shock: :shock: :shock:

Jak cała laga do wymiany to mega niefart ;/
Kiss french, ride italian
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 13 sierpnia 2011, 13:04
Hej,

napisałem do NSJ czy mają coś używanego w tym stylu...

Ale zastanawiam się nad tą piastą Grimeca... Ciekawe czy by podpasowała.

Chyba żeby cały hamulec Grimeca... Ale to koszty już dużo wyższe.

Pozdrawiam

EDIT:

Marek teraz przeczytałem, że to http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... e_39060000


This product fits the following models
LML Star Deluxe 125 2T


:)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 13 sierpnia 2011, 20:06
Jak chesz ja mam grimece od potfora mozna przymierzyc i jakby co zamówić dopiero
Tylko, że ja mam grimece od PX MY czyli od gwiazdy... kwesita czy będzie współpracować z pełnym bębnem - 3ba by sprawdzić
O SPAWANIU ZAPOMNIJ!!
1. ryzyko pęknięcia (chociaż spaw może być mocniejszy niż reszta materiału)
2. może być problem zespawać boski stop (mam przykład po spawaniu korpusu korpus silnika od LMLa Jimmiego)
3. ryzyko wypaczenia podczas spawania (kiepskie usztwnienie otworów)
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 13 sierpnia 2011, 21:19
Grześ trzymamy kciuki!!!!
Indie są twarde!
jak Prezes BCP)
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 13 sierpnia 2011, 21:39
Dzięki chłopaki :)

Marek, powinno pasić, z tego co widziałem to są rozróżnienia tylko między średnicą 20mm, a 16mm -> starsze modele.

Tylko nie wiem jakich narzędzi potrzebuje żeby zdjąć tą cholerną piastę...

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 14 sierpnia 2011, 09:22
Jest różnica niestety :(
- zgadza się zalezy od lagi pierwsze alty 16mm (do '83) dalej były już 20mm (średniaca ośki piasty)
- inna jest piasta pod Grimece "gwiazde"
- inna jest piasta pod grimece pełen bęben
ale to są szczegóły dotyczące chyba ślimaka od szybkościomierza + inny uszczelniacz

narzędzia:
1. płaskoszczypce do zdjęcia zabezpieczenia
2. klucz nasadowy jeśli dobrze pamiętam 17 lub 19 (do odkręcenia nakrętki do mocownaia piasty)
3. klucz płaski 13 (2szt jeśli zwykłe śruby)
4. klucz imbusowy chyba 6 do odkręcenia śrub mocujących tarcze
5. zależy czym masz zacisk mocowany na zwykłe śruby (łeb sześciokątny - klucz 13 lub klucz imbusowy 8)
6. młotek gumowy
7. klucz nasadowy M8 do wykręcenia linki szybkościomierza

I teraz zanim zaczniesz zdejmować bęben wykręć wyjmij linkę szykościomierza/następnie gumową uszczelkę/metalowy dystans od ślimaka/wykręć ślimak kręcąc bębnem - JEŚLI WCZEŚNIEJ TEGO NIE ZROBISZ I ZACZNIESZ ZDEJMOWAĆ BĘBEN - USZKODZISZ ŚLIMAK PRĘDKOŚCIOMIERZA
Niech moc będzie z Tobą!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 14 sierpnia 2011, 09:38
kurna w podziwie jestem co do wiedzy :)
kapelusz Marku!
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 14 sierpnia 2011, 09:41
Vespa z Jan pisze:kurna w podziwie jestem co do wiedzy :)
kapelusz Marku!


oj tam oj tam...:)
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 14 sierpnia 2011, 12:44
Dzięki Marek... :)

Teraz już sam zgłupiałem... Na stronie napisali, że ta piasta pasuje do LML-a (bęben) ale też do PX millenium (gwiazda)...

Ale jeżeli mam wydać kasę na coś co nie będzie pasowało to lipa...

Nie wiem co mam robić... :(

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 14 sierpnia 2011, 17:29
zawsze mozesz sprzedac moze ktos odkupi z klubu i bedzie chcial zlozyc sobie tarcze na lince+pompa albo tak jak mowilem mam taka piaste jeszcze nie skompletowana od potfora mozesz przymierzyc i bedzie wiadomo...
Pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 14 sierpnia 2011, 18:04
Dzięki,

w tygodniu postaram się zdjąć piastę jak mi się uda to się odezwę :)

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 14 sierpnia 2011, 18:32
OK ja może jutro podjadę mondkiem i zabiore od Hindiego zabawki od potFora a w nim będą bebechy grimeci w przednim zawieszeniu
Czas w wolnej chwili się zabrać za mojego monstera...
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)

Wróć do Manuale - Karoseria

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron