Panowie. Ma ktoś zbędną i sprawną na zbyciu? Bo mnie zaraz coś trafi.. podjadę jakby co..
cewka px_ma ktoś w gratach na odsprzedanie?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Chi va piano, va sano e va lontano
|
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Hmmm... polookam moge cos miec
Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
Domino muszę Ciebie zmartwić to nie jest PXowa cewka to jest niestety kitajki patent, w tym przypadku może pomóc Jimmy bo on chyba przerabiał na normalną elektrykę
pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Nie tyle kitajski a stary uklad gdzie modul i cewka jest oddzielnie. Wieczorem sprawdze czy mam, wnosze ze chodzi o cewke.
Vespa - in tutto il mondo!
|
W ogóle mnie nie zmartwiłeś. Raczej potwierdziłeś po raz kolejny swoje fobie Chi va piano, va sano e va lontano
|
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Czytalem trochę na forum Lml Club GB i ludzie czasem przerabiają ten system na PX-owy ( w zależności od wer. Lml-a pasuje p&p albo z małymi kombinacjami). To nie jest do końca stary układ, bo lml-owy moduł różni od modułu vespowego starego typu. W zasadzie odpowiada temu z px, pomijając rozdzielenie cewki i modułu.
Nieznośna lekkość butów
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
Nie wiem czy fobie - stwierdzam fakt.... PS. Jimmy stary typ zasilania był sterowny 6V nap. a to już jest 12V Wydaje mi się, że tą cewkę można zastąpić zwykłą cewką pochodzącą ze skuterów kingway czy podobnych widziałem takie cewki wysokiego nap. na allegro W PXowym rozwiązaniu wszystko jest w jednej puszcze w przypadku LMLa moduł odpowiedzialny z przechwycenie sygnału z czujnika halla jest oddzielnie i dopiero on daje sygnał do cewki kiedy ma podać iskrę Teoretycznie rozwiązanie podobne ale więcej kabli i więcej wsuwek i połączeń pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
To nie fakt. To tylko tzw. "szpila" w dupe. Jedna po drugiej. Przy każdej okazji. Przy każdym temacie dotyczącym LML. Wszędzie:
albo:
..a ja tylko chciałem cewkę podmienić ale i tym razem muszę zacisnąć zęby bo będzie w dupę szpila. To jednostronna opinia do której masz prawo. Ale nie na nazywaj tego faktami. Nie bronię nawet LML bo ten pojazd sam się broni i opinie ludzi nim jeżdżących są mega pozytywne i tylko o to chodzi. Bronię się raczej przed czarnym wizerunkiem fajnej marki i protestuję przed osobistą fobią,. która nie sprawiedliwie może zastąpić obiektywizm w tym temacie. PS: I nie ma tu nic do rzeczy czy LML-em zajmuje sie zawodowo czy nie. Gdybym miał ten pojazd prywatnie to moja reakcja była by identyczna. Chi va piano, va sano e va lontano
|
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
Dominik temat fobi przemilczę bo poczułem się gdzieś w głębi obrażony ale to ie ważne. Sam przyznałeś, gdy przyjechałeś do mnie na regulacje gaźnika w LML 1502t że pojazd myszkuje. Obaj się zastanawialiśmy co może być przyczyną, może przepompowane koła może sama opona itp. W kwietniowym Scooteringu mamy rozwiązanie naszego dylematu - opona Jeśli paru speców w gazecie profes (Scootering - jakby nie patrzeć jest to najlepsza gazeta w świecie retro skuterów) zauważyli podobny problem to znaczy, że coś w tym jest. Tak więc jak widzisz stwierdziłem fakt, który sam potwierdziłeś u mnie na parkingu. Jeśli ciągnąc wątek cewki bo takie było Twoje zapytanie proponuję sprawdzić w manulau fabrycznym parametry (nap. wyładowania oraz napięcie wchodzące na cewkę) i dopasować z zamienników dostępnych na rynku w PL. Tak jak napisałem wcześniej jest to inne rozwiązanie niż stosowane do tej pory w PXach W przypadku instalacji PXowej (nie ważne czy z aku czy bez) zastosowano moduł zapłonowy zintegrowany z cewką wysokiego nap. PS B.proszę nie czepiaj się, że coś jest innego lub troszkę inaczej wykonane niż w Vespie - stwierdzam tylko fakt. pzdr! pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Oj tam oj tam dajcie pokój.
Cewkę mam nawet wziąłem do roboty jak chcesz podjedź. Btw. dla mnie nawet ten układ jest lepszy bo masz 2 oddzielne części moduł CDI i cewkę i jak jeden padnie nie musisz wymieniać całości. Poza tym zewnętrzny wygląd jest lepszy bo jak w staruszce a pxowa niebieska skrzynka dla mnie paskudztwo wizualne. Pzdr JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
Obrażać nie chciałem, więc przepraszam.
Nieprecyzyjne słowotwórstwo typu "kitajskie" już zostawmy. Kojarzy się z Chinami raczej. LML to Indie. Vespa to teraz Tajwan, zresztą także i Indie ale nikt o tym w każdym poście nie wspomina.
Przecież to właśnie nie ja mam z tym problem. Mam 3 Vespy i uważam wykonanie LML za porównywalne. Zresztą nie tylko ja. Spokojnego dnia PS: Już jutro przyjdzie z LML-a cewka więc spoko koko Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 08:15 przez Domino, łącznie zmieniany 1 raz
Chi va piano, va sano e va lontano
|
|
Dziękuję Jimmy.. jak sie z grubsza obrobię to dam znać.. wezmę może żeby juz dziś odpalić, jak się nada to oryginał będzie na zapas. Chi va piano, va sano e va lontano
|
|
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika