Wydechy PX cz.II dyskusja

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2171
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 02 listopada 2013, 21:22
Na głównej znajdziecie mój przekład II części testu wydechód do PXa. Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!

Reklama

Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 03 listopada 2013, 22:23
genialny teścior! wielkie dzięki za tłumaczenie
i tak mój JL najgłośniejszy :)
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 790
Rejestracja: 06 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PX200E 1982-97
Post: 07 listopada 2013, 20:41
VzJ nie słyszałem mojej V na scorpionie z wyciętymi bebechami :P różnica z oryginalnym scorpionem kolosalna... co do tłumaczenia nie można mieć zastrzeżeń, gdzieś tam rzuciły mi się w oczy zamienione wykresy ale to mały szczegół ;) 17 HP podpisane jako oryginalna 125tka ale to chyba w pierwszej części
pozdrawiam :)
PS. co do Simoniniego... nigdy nie spotkałem się z odpadającą końcówką a naprawde sporo ich jeździ w mojej rodzince ;) co innego w SF simonini down and forward - tam faktycznie po kilku głębszych zakrętach końcówka doznaje expansji :P ale to SF
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63
VESPA P80X Benelux #4450 '81
HEINKEL 150 type:14.00 '62
LAMBRETTA LI150 mk3 '63
VESPA GS150 '57
VESPA PX125EFL italiano '85
VESPA PX200EFL '84

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 17 listopada 2013, 11:23
test rewelacja - dzięki za tłumaczenie :)
na zimę biorę się za wydech w mojej vespie
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1341
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 02 grudnia 2013, 00:03
Dzisiaj twoje tłumaczenie pomogło mi podjąć decyzję i nabyłem do mojego PX'a tłoczony wydech Simonini z tak zwanego second-handu :] . W sumie to ma on jakieś ślady spawów w okolicy łączenia rurki tłumika ze stożkową końcówką ale nie wiem czy to naprawy czy fabryczne spawy. W każdym razie sam tłumik jest zamontowany stabilnie i nie wygląda jakby miał ochotę odpaść.

Witek, jakie setupy masz w swojej "rodzince"? Ciekawy jestem jak będzie to chodziło z DR133 i SI20/20. W sumie to pozostało mi tylko dokupienie zębatki sprzęgła, 23 zęby to chyba nie za dużo jak na oryginalną skrzynię z 80tki? Z tego co policzyłem daje to jakieś 80km/h@6000rpm, 87km/h@6500rpm i 94km/h@7000rpm co zakładam że jest maxem dla Simoniniego (wg. wykresu w artykule dla standardowego PX125 moc kończy się przy około 6750rpm, przy 7000rpm Simonini ma już tylko jakieś 3-3,5HP).
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1812
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 02 grudnia 2013, 00:10
do skrzyni od PX80 nie pasuje sprzeglo 23 zabkow. Od 20 do 22
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1341
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 02 grudnia 2013, 10:42
No tak, jak zwykle przeoczyłem że 23 ząbki są do większego sprzęgła.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1812
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 02 grudnia 2013, 11:33
Sprzeglo wieksze mozesz tez do PX80 zalozyc, ale z trybikiem 20-22.
23 nie pasuje do glownego przelozenia w PX80
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1341
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 02 grudnia 2013, 13:20
No tak, ciągle myślę kategoriami SF gdzie na koszu sprzęgła jest duża zębatka a nie mała. Chyba nie będę za dużo kombinował i założę tylko 22 zęby na sprzęgło.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 199
Rejestracja: 29 czerwca 2014, 18:02
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PX125 2012-
[IV]:
Post: 04 marca 2015, 23:27
widzę, że temat nie najświeższy ale chciałbym te testy przeczytać tyle, że na obu linkach zarówno do części I jaki i II nie pojawiają się tzn, pojawia się błąd strony.
pomocy :cyclops:
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 05 marca 2015, 07:30
Niestety w między czasie był pad serwera i odtwarzana była baza wiedzy:(
Pytanko do Tootsa - masz gdzieś to w archiwum str. a jak nie to może Jimmy ma gdzieś artykuł bo to chyba było jego dzieło...
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 313
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin / Szczecin
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 17 marca 2015, 03:32
Przydała by sie z powrotem w bazie stronka bo artykuł był naprawdę fajny
VESPA SCN
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 239
Rejestracja: 13 stycznia 2009, 10:38
Lokalizacja: Łódź
[I]:
ET2 50
[II]:
P80X 1981-83
Post: 17 marca 2015, 10:01
Cipiór pisze:... Pytanko do Tootsa - masz gdzieś to w archiwum str. a jak nie to może Jimmy ma gdzieś artykuł bo to chyba było jego dzieło...
pzdr!


Jeżeli nadal potrzeba to mam pdf-a z części 1 i 2, tej przetłumaczonej.
Mogę podesłać na maila.

Pozdrawiam
Vespa ... bo lubię :)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 313
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin / Szczecin
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 20 marca 2015, 09:10
Jak mógłbyś mi podesłać cześć 1 bo druga jest na stronie. Tylko na 1 wszej części wyskakuje błąd serwera
Dzięki wielkie
Planetoid@me.com
VESPA SCN
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1341
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 20 marca 2015, 09:19
planetoid pisze:Jak mógłbyś mi podesłać cześć 1 bo druga jest na stronie. Tylko na 1 wszej części wyskakuje błąd serwera
Dzięki wielkie
Planetoid@me.com

Poszło
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Posty: 13
Rejestracja: 04 sierpnia 2014, 19:39
Lokalizacja: Kościan
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
P125X 1978-81
Post: 20 marca 2015, 14:31
Ja też poproszę cz. I na maila:
jboncler@wp.pl
Dzięki
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 20 marca 2015, 17:05
poprawilem linki na stronie
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 313
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin / Szczecin
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 20 marca 2015, 18:51
b00lwa pisze:
planetoid pisze:Jak mógłbyś mi podesłać cześć 1 bo druga jest na stronie. Tylko na 1 wszej części wyskakuje błąd serwera
Dzięki wielkie
Planetoid@me.com

Poszło

Doszło. Dziękuje bardzo
VESPA SCN

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron