Hello! Wrzucam informacyjnie link do ProgoVespy 2022. https://facebook.com/events/s/pragovesp ... 368571025/
Pozdr.!
PragoVespa 17-19.06.2022
Posty: 15
• Strona 1 z 1
![]() Mechanik ![]()
Posty: 703
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 [III]: Vespa 125 1952-53 |
शिश्न क्लब पोलैंड
|
Nie wiem jak inni? Ogólnie rzecz biorąc społeczność VCP nie jest widoczna nigdzie w Europie.
Rzeczywistość pokazuje najwyżej jakieś pojedyncze przypadki aktywności. Ja się wybieram. Jednak będę jechał na ostatnią chwilę, prawdopodobnie łącząc swoje plany wakacyjne. Potwierdzone info - można jechać z partyzanta i na miejscu się zarejestrować. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa P200E - Fred Perry 2. Vespa Special 3. Vespa V90 '64 |
|
Dokładnie takie same mam odczucia. Społeczność VCP jest ewenementem w skali Eu. Niby członków dużo, a forum milczy. W porównaniu z Niemcami czy Austriakami to właściwie jej nie ma. Ale nie ma się co dziwić społeczeństwo polskie jest albo za biedne albo za bogate. Jak jest bogate to kupuje już auto full wypas albo rasowe moto jedno litrowe, a biedne nie kupuje wcale, bo go po prostu nie stać. Bardzo dużo w tym winy jest również po stronie generalnych importerów Vespy. Np. były urodziny Vespy dni otwarte w Liberty Motors i nikomu z managerów Liberty nie przyszło do głowy, by zaprosić członków VCP. Oni chyba w ogóle nie wiedzą, że istnieje coś takiego jak VCP. Myślę, że takie Fora to dla nich odpływ gotówki z serwisów sprzętu i są po prostu zazdrośni, że na forum można o wszystko zapytać i naprawić samemu, a niżeli u nich w serwisie płacąc fortunę za byle co. Niemcy i Austriacy mają całkiem inne podejście i tę współpracę między sprzedawcami, serwisami Vespy, a posiadaczami Vesp widać na każdym kroku, jedni drugim starają się pomóc i mało tego wystawiają wszystko na You Tube. Z resztą widać kto śmiga Vespą- przeważnie są to ludzie w średnim i starszym wieku, którzy każdy weekend spędzają na wyjazdach w Alpy, a sprzętu u nich co nie miara. Z drugiej strony nie ma się co dziwić, tam praktycznie w każdym większym mieście jest club Vespy. Nie mam pretensji do moderatorów Forum no cóż my po prostu tacy jesteśmy, jacyś inni społecznościowo, a może za mało organizatorów zlotów i wszelkiego rodzaju imprez.
Oglądając na You Tube zloty i wyjazdy Vespami z krajów zachodnich i tak jestem zadowolony, że kilka lat temu kupiłem Vespę bo to jednak dobry sprzęt skoro służy Niemcom do śmigania po Alpach, a to jednak nie Bieszczady czy Tatry. Mimo wszystko Do zobaczyska na szlaku Matti. P.s. Czy nie można informacji o Progo Vespy 2022 jakoś zamieścić w całości na VCP. Nie mam Face Booka i niestety mieć nie będę. Pozdrawiam. |
|
Nie wypowiadam się w temacie życia klubowego, bo to nie to miejsce.
Poniżej kilka info od Czechów: 10 spotkanie właścicieli i przyjaciół Vespy. Spotkamy się w nowym miejscu - Prague Central Camp. Bliżej centrum miasta, w kultowej praskiej dzielnicy Žižkov. Szczegółowe informacje będą na bieżąco aktualizowane. Do zobaczenia w czerwcu! http://www.vespaclubpraha.cz/pragovespa#en ![]() |
|
Dzięki za link. Prażanie nieźle działają. Jak akurat 20.06 mam serwis - wymiana stawu biodrowego, także 4 dni w nemocnicy, a później 6 tygodni rehabilitacji, ale spokojnie jak przeżyję to nadrobię.
Pozdrawiam Matti. |
|
![]()
Posty: 11
Rejestracja: 19 czerwca 2012, 09:31 Lokalizacja: Chorzów [I]: Cosa 2 200 [II]: P80X 1981-83 |
najlepsza impreza vespowa w okolicy...
do zobaczenia na miejscu |
![]() Mechanik ![]()
Posty: 703
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 [III]: Vespa 125 1952-53 |
Postanowiłem napisać kilka słów o jubileuszowej 10 PragoVespie. Generalnie impreza bardzo udana, naliczono 406 skuterów, my jako VCP zdobyliśmy kilka nagród w tym za największą klubową reprezentację na zlocie. Były oczywiście małe niedogodności jak np. mały i ciasny kemping, na którym niemiłosiernie się kurzyło, imprezy urywały się nagle i na kempingu zapadała cisza, itp. Pomimo tych drobnych wad wszyscy bawili się świetnie (no może Mr. Serious trochę mniej
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wrzucam kilka fotek Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. शिश्न क्लब पोलैंड
|
![]() Mechanik ![]()
Posty: 703
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 [III]: Vespa 125 1952-53 |
cd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. शिश्न क्लब पोलैंड
|
![]() Mechanik ![]()
Posty: 703
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 [III]: Vespa 125 1952-53 |
cd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. शिश्न क्लब पोलैंड
|
![]() Mechanik ![]()
Posty: 703
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 [III]: Vespa 125 1952-53 |
cd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. शिश्न क्लब पोलैंड
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 2219
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Fajna impreza
Jednak Czesi umieją się bawić ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Super impreza. Z zazdrością oglądam zdjęcia. Zastanawiam się nad ilością Vesp w Polsce i jak to się przekłada na liczbę ludności w danym kraju. Oglądając fora europejskich klubów, czy You Tube to Polska praktycznie nie istnieje.
Od 2019 r. czyli od czasu kiedy kupiłem swoją Vespę zacząłem zwracać uwagę na sprzęty jeżdżące po Łodzi i może widziałem 3 sztuki białą Primaverę, czarnego GTS-a i czerwoną chyba 125. Albo stoją w garażach, albo ja jeżdżę w niewłaściwych godzinach czy co. Pozdrawiam Matti. |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 2219
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Cóż Polska to biedniejszy kraj niż UK czy IT albo Austria. Tam Vesp bez liku.
Poza tym trzeba lubić to co jest kanonem motoryzacji a nie pchać się w masówkę japońsko tajwańską. Do tego dochodzi dziwne polskie przekonanie o słabej jakości produktów włoskich. Jako 10 letni użytkownik Vespy GTS i 6 Letni Fiata 500X, powiem tak: Nigdy mi się nie popsuły i nigdy nie zawiodły. Oczywiście dbam o nie robiąc przeglądy i wymiany zużywających się podzespołów w terminach zgodnych z instrukcjami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Cóż, Polska wcale nie jest biedniejsza niż Czechy, wręcz przeciwnie wystarczyć wyjrzeć na ulicę, aby porównać jakie fury jeżdżą po Polsce a jakie po Czechach. Problem tkwi w marketingu, a to dziwne, bo w Polsce ludzi po marketingu i zarządzaniu jest więcej niż chyba wszystkich Czechów razem wziętych. Rok temu były 75 urodziny Vespy i nikomu z dealerów nie wpadło do głowy, aby zaprosić posiadaczy Vesp lub zaprosić vespowiczów z V.C.P. Dealerzy generalnie lachę kładą, wybudują gdzieś na obrzeżach miast salony i myślą, że potencjalny klient sam do nich trafi. Druga sprawa sam znam to z autopsji jak kupowałem Vespę to więcej wiedziałem o sprzęcie niż wszyscy sprzedawcy- to żenada. A przecież powinno to tak wyglądać, że jeżeli już zdecydowałem się wejść do salonu to sprzedawca powinien mi taki wykład zrobić, że bym wyszedł z Vespą po pachą, bo przecież nikt nie jedzie na zadupie, aby sobie popatrzeć na kolorowe skuterki, jedzie się z określonym zamiarem.
A w Polsce niestety myślą, że jak na zadupiu wybudują salon i wstawią kilka sprzętów to się same sprzedadzą. Np. w Łodzi wśród moich przyjaciół i wielkiej grupy znajomych z różnych kręgów nikt nie wie, iż taki salon Vespy w ogóle się znajduje i gdzie jest. Dla Vespy w Polsce reklama nie istnieje, You Tube, też nie istnieje, a dealorom nie zależy na wynikach sprzedaży. Pozdrawiam Matti |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 2219
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Do tego jednak dochodzi polskie :
Każdy chłopak z mojej wsi ma audika w tdi Niestety brak kultury estetycznej i przywiązania do klasycznych sprzętów i marek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika