cylinder i głowica do PK 50 XL

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (wszystko co związane jest z silnikiem)
Awatar użytkownika
Wąchacz spalin
Wąchacz spalin
Posty: 294
Rejestracja: 29 sierpnia 2008, 20:58
Lokalizacja: Kicin koło Poznań
[I]:
PK50XL 1987-93
Post: 01 kwietnia 2009, 10:50
Przesyłka z DR75 juz dotarła wiec czesci które mi pozostaja czyli cylinder i głowica (z nowo zrobinym gwintem) nie sa mi potrzebne a moze komus sie przydadza.

Jakby co piszcie na priva lub gg

PZDR!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Posty: 10
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 12:10
Lokalizacja: Sopot
Post: 27 kwietnia 2009, 10:39
a propos wymiany gaźnika, chciałem się zapytać czy wymieniałeś tylko gaźnik czy też cylinder razem? jakie są osiągi po wymianie gaźnika? właśnie rozważam wymianę cylindra i gaźnika - jakieś 130 euro komplet znalazłem na niemieckim Ebay'u. ale na razie to poszukuję stacyjki kompletnej. pozdrawiam z Sopot.
Awatar użytkownika
Wąchacz spalin
Wąchacz spalin
Posty: 294
Rejestracja: 29 sierpnia 2008, 20:58
Lokalizacja: Kicin koło Poznań
[I]:
PK50XL 1987-93
Post: 27 kwietnia 2009, 12:37
Siema!
Wymieniłem cylinder i głowice czyli kompletny zestaw DR75.. Do tego zmieniłem dysze w gaźniku na 74. Mam seryjny wydech i przełozenie.. Teraz osiagi sa przyjemne predkosc 50-60 spokojnie osiagana wiec po miescie mozna smigac.. Ciekawy jest moment obrotowy Vespa zbiera sie całkiem przyzwoicie :D
PZDR!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 175
Rejestracja: 08 maja 2009, 08:00
Lokalizacja: gdańsk
Post: 08 maja 2009, 08:55
Cześć Remus właśnie walczę od niedawna z moja PK 50 tzn rozebrałem silnik bo jakiś pseudomechanik próbował swych sił,Generalnie po rozbiórce cylinder,tłok wał,tarcze sprzęgła są do wymiany.Czy mógłbyś coś doradzić odnośnie przejścia na większą pojemność,bo widzę,że taki temat przerabiałeś.Czyli gdzie,co,za ile i jak.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wąchacz spalin
Wąchacz spalin
Posty: 294
Rejestracja: 29 sierpnia 2008, 20:58
Lokalizacja: Kicin koło Poznań
[I]:
PK50XL 1987-93
Post: 08 maja 2009, 22:18
Witaj!
Ja przeszedłem na 75 ccm3 i jest to wystarczajacy zestaw do jazdy po miescie silnik jest elastyczny, przy seryjnym przełozeniu. Ja zakładałem cały Kit DR75 a w jego skład wchodzi cylinder głowica tłok i pierscienie. Oraz wieksze dysze do gaźnika gdyz mam seryjny 16/15. Zamawiałem wszystko poprzez skuter centrum. Szybko i przyjemnie. Napisąłem do nich maila z numerami czesci z katalogu Scooter Center. Oni przysłali kosztorys i potem wysyłka w moim przypadku czesci miałem u siebie po 4 dniach.
Zastanawiam sie tylko czy skoro masz tak sporo do wymiany nie warto zainwestowac w kit DR 102ccm zmieniajac gaźnik i przełozenie głowne, to ponoc wtedy rzeczywiscie sie torpeda robi wtedy :D
Takze decyzja nalezy do Ciebie.. Jakby co wal na priva albo na gg
PZDR!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 35
Rejestracja: 15 sierpnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Cieszyn / Wrocław
Post: 30 lipca 2009, 09:47
Powiedz, ile wyszedł cię kit DR75 na skutercentrum? Od pewnego czasu głębiej się zastanawiam co wrzucić do mojego XL, 75cc i na tym skończyć, czy kombinować z 102 cc i bawić się z przełożeniem gaźnikiem itp. W ogóle jak ci to jeździ pod góre ? :P Bo u mnie baaardzo zamula. Jak wrzuce piwo do schowka, albo ubiore grubszy sweter to już nie wyjedzie...
"Vespa - mio primo vero amore"
Post: 30 lipca 2009, 09:52
www.scooter-center.com
www.sip-scootershop.com
www.worb5.com

tutaj możesz sobie wstępnie skonfigurować silnik
http://sfs.alexander-hepp.de/
pzdr!
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 149
Rejestracja: 25 października 2010, 22:12
Lokalizacja: Gdynia
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Cosa 1 200
[III]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 30 listopada 2010, 21:44
Hej,

A jest gdzieś taki konfigurator PX?

pozdrawiam
kriss_3m
pozdrawiam
kriss_3m
Nasz garaż vespowy:
http://vespa-garage.blogspot.com/
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 631
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 30 listopada 2010, 23:28
@kriss-3m pomyśl :lol:

wystarczy literkę zmienić : http://lfs.alexander-hepp.de/

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 149
Rejestracja: 25 października 2010, 22:12
Lokalizacja: Gdynia
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Cosa 1 200
[III]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 30 listopada 2010, 23:35
a ja niekumaty w języku Goethego... no ale thx

pozdrawiam

kris_3m
pozdrawiam
kriss_3m
Nasz garaż vespowy:
http://vespa-garage.blogspot.com/

Wróć do Manuale - silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron