Warsztaty
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Aha jedna rzecz mi sie przypomniala a mianowicie co z rolkami wariatora... Wiem ze do et2 50 jaka ja mam z gaznikiem to 16x13 8,5g... Mysle ze moznaby wymienic na jakies inne bo patrzylem Polini za 30 zł u mielocha sa. Co sadzicie? Ale lzejsze chyba jesli chce miec dobre przyspieszenie...
|
|
no to możesz pokombinować z rolkami ciut lżejszymi. lepsze przyspieszenie, ale pamiętaj że mniejsza prędkość max
PX80 '82
|
|
no to akurat bardzo dobrze ze predkosc max mniejsza bo i tak nie mam zamiaru zapieprzac 90 km/h ani wiecej na tych malych kolkach a przyspieszenia nigdy dosc! dzieki!
|
|
witam wszystkich!
Mechanik na opolskiej bardzo mily i przyjaznie nastawiony. Widac ze zna sie na rzeczy. Ekspresowe zamontowanie cylindra bo wlasciwie Vespa stala u niego 1 dzien. No i to cena totalnie mnie zszokowala... 60 zł!!! A to wiadomosc ktora napisalem jeszcze na innej czesci forum: w piatek odebralem Vespe et2 od mechanika. Wymienialem cylinder stary Vespy zajechany na Polini Sport 70. Niedlugo przed jego wymiana zepsula mi sie dioda informujaca o malej ilosci beny no i zdarzylo mi sie raz stanac jak jej zabraklo! Teraz niestety mam kolejny problem... Przejechalem 70km na nowym cylindrze a "ucieklo" mi ponad poł baku Vespy czyli ponad 4 litry!!! Bardzo sie tym zaniepokoilem. Zastanawia mnie czy jest to kwestia zepsutego wskaznika ilosci paliwa czy moze złej regulacji... Z gory dziekuje za rady i opinie! |
|
Cóż, większa pojemność większe spalanie powinieneć przy 70ccm po dotarciu mieć jakieś 4-4,5l/100km myśle że to realna wartość dla 2suwa chodź pewno pomyśl nad wyregulowaniem gaźnika bo może to problemem jest
|
|
spro klamotow i wiedze co do vesp maja
chlopaki z bikeserwis z lubonia polecam goraco |
|
Hallo, jak tam Vespa po tej zmianie? minęło już sporo czasu na wyrobienie sobie zdania. ALKOHOL i BRAWURA
Wiatka WP150 Vespa LX50 Vespa PX80/134 |
|
Gdzie moge oddać na przegląd i odblokowanie w Poznaniu moją LX50?
ALKOHOL i BRAWURA
Wiatka WP150 Vespa LX50 Vespa PX80/134 |
|
Mieloch, koszt z tego co pamiętam 250 pln
I to by było na tyle..........bulba
|
|
Ok dzięki, a ten salon z serwisem koło rynku Jeżyckiego? ktoś tam coś robił?
ALKOHOL i BRAWURA
Wiatka WP150 Vespa LX50 Vespa PX80/134 |
|
robił............. kolega jakiegoś keewaya - podobno jest takie coś - nie był zachwycony. Na Malwowej też są kiepscy, idą w ilość - czyt. kasa - a nie w jakość........ Jest jeszcze jakiś serwis na Czechosłowackiej/Rakoniewickiej ale oni chyba Vespy na oczy nie widzieli
ps: odezwij się do mnie na @ lub gg lub priva, mam kogoś kto to zrobi - porządnie I to by było na tyle..........bulba
|
|
dziękuje ze odpowiedz,
podjechałem do serwisu NES na ul.Rakoniewickiej 4. Pracuje tam sympatyczny mechanik, zrobił mi to następnego dnia przy okazji przeczyszczając gaźnik. Moja Vespina ma "nakręcone" dopiero 2tyś km i chciałem to omówić, jako że nie znam historii skutera. Wszystko ok, mogę szczerze polecić ten serwis. Facet ma pojęcie o Vespach i podobno kilka ich sprowadził, jedna ET2 stoji na sklepie i mają być dwie następne 150tki. a co do mojej Vespy to ładnie zapala, spalanie ma jakby mniejsze, ciągnie równo do 65km/h a potem z "bujaniem" do 70ciu kilku. Jest dużo mocniejsza. Podobno nie była blokowana poza zawirowywaczem spalin, usuniętym przez poprzedniego właściciela. Poprzedni właściciel usunął tez niestety, przy okazji,jeszcze ten ekologiczny dopalacz spalin łączący tłumik z filtrem i zaspawał podobnie jak zawirowywacz. Oczywiście wariator już tez jest uwolniony. pozdr.dawers ALKOHOL i BRAWURA
Wiatka WP150 Vespa LX50 Vespa PX80/134 |
|
To super że już jest po. Do zobaczyska, ja już dzisiaj swoją troszkę przetarłem szlak
I to by było na tyle..........bulba
|
|
Paulamino a na jakiej trasie w Poznaniu mozna Ciebie dojrzec? Gdzie Ciebie wypatrywac?
|
|
Generalnie Grunwald, ale bywam też na Smochach i w okolicach Przeźmierowa
I to by było na tyle..........bulba
|
|
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika