vespa 125 `1967
Posty: 41
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ja jeszcze nie mam auta wiec nie założę, ale chętnie podyskutuję na ten temat.
|
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Człowiek już tak ma że jak coś nie dłubie to się źle czuje
Do 911 pomału gromadzę wszystkie części. Tymczasem spędziłem już 10 h w tym miesiącu przy vespie ... |
zastanawiam się w jakim stanie szukać auta, bo też nie chcę żeby stało w garażu za długo, a renowacja trwa trochę i też nie mało kosztuje
|
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Historii ciąg dalszy
Niestety silnik nie palony od 12 lat odmówił posłuszeństwa i trzeba było zrobić mu remoncik: Przy okazji wszedł "racingowy" wał, wszystkie nowe simeringi, piercienie, łożyska i uszczelki i ponowne składanie Pierwsze odpalenie tył już gotowy |
Piękny projekt. Cieszy oko
Powodzenia w dalszych pracach i przyjemności z jazdy. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Niestety musiałem jeszcze raz zaglądnąć do silnika, ponieważ zapiekły się tarczki sprzęgła.
Przy okazji pochwale się specjalistycznym narzędziem do składania sprzęgła Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Współczuję, ta sama robota dwa razy...
Wiesz co było przyczyną sklejenia się tarcz? Moczyłeś je przed montażem w oleju przez 24h i polałeś dodatkowo olejem przy składaniu? Albo montowałes na sucho? PS: bardzo fajny Komar FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
No właśnie nie moczyłem i się posklejały
|
Łatwo o tym zapomnieć, zwłaszcza gdy się kupi kompletne, złożone już sprzęgło. Jest nauczka na przyszłość, najważniejsze żeby nie powtórzyć błędu
Jaki cylinder założyłeś? Oryginalny dwuportowy to podobno lekka kaszana... FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Cylinder dostał tylko nowe pierścienie bo nic mu nie dolegało. Silniczek chodzi pięknie cichutko myślę że będzie działał ok.
|
o matko - to jest dokładnie taka vespa na jaką choruję i jaką staram się upolować...
moja ET4 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10570.html
moja PK XL2 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10571.html |
|
Posty: 21
Rejestracja: 01 listopada 2013, 01:09 Lokalizacja: kraków [I]: Vespa 125 Primavera 1967-76 |
Ostatni etap zakończony rejestracja na zabytek - jeszcze raz dziękuje za pomoc -> Maniak
Jak się okazało moja sztuka nie jest jak pierwotnie sądziłem z 1970 a 1967 roku - musiała u Niemców przestać zanim dokonali pierwszej rejestracji. A poniżej zdjęcie z pierwszego spota na który dojechała o własnych silach - spotkanie klasycznych w Krakowie pod plazą. |
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10 Lokalizacja: Warszawa Bródno [I]: Granturismo 125L (GT) |
Piekność. Pozdro.
|
Extra, kawał dobrej roboty.
Gratuluję i podziwiam. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Wisienka na torcie bardzo ładna Gratuluje i pozdrawiam
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63 VESPA P80X Benelux #4450 '81 HEINKEL 150 type:14.00 '62 LAMBRETTA LI150 mk3 '63 VESPA GS150 '57 VESPA PX125EFL italiano '85 VESPA PX200EFL '84 |
|
Posty: 41
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika