Wiosenna metamorfoza
Prezentuję moją Vespę z nowym lakierem.
Skuter generalnie był bezwypadkowy, posiadał jedynie typowe tzw. "obcierki użytkowe".
Trochę irytowała mnie już lekko poobijana i postanowiłem odświeżyć całość.
Kolor ten sam - biały.
Natomiast lakier twardy, więc będzie bardziej odporny na zarysowania. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Felgi poddałem modyfikacji i otrzymały biały kolor z polerowanym rantem.
Dodatkowo z extrasów doszedł nowy bagażnik na przód, nowe opony Pirelli.
Całość tak wygląda
moja "nowa" S
Posty: 72
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10 Lokalizacja: Warszawa Bródno [I]: Granturismo 125L (GT) |
sezon tuż tuż...ładnie.pzdr.
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
elegancko:) będzie mycie:)
Motocykliści noga z gazu!!!
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Piękna robota Do zobaczenia na drodze
Nieznośna lekkość butów
|
No właśnie mycia nie będzie. Na białym nie widać tak bardzo brudu, jak na innych kolorach. Pod tym względem najlepsza jest srebrna perła. |
|
Dzięki za uznanie roboty. Nie mogę się doczekać jazd.
Jak na razie zaliczyłem jedynie krótką przejażdżkę w niedzielę, jednak trochę zimno jeszcze. Apropos koloru, biały jest bardzo praktyczny. Dotychczas, czyli przez 4 sezony zrobione 12tys.km i nie miałem specjalnie problemu z brudem. Nie wiem jak to będzie wyglądało na felgach, to eksperyment? Jednak stwierdziłem, że spróbuję Powód był prosty, chęć zmian. A dodatkowo i tak planowałem wymianę opon (tylna była już w kiepskiej kondycji). I tak moja inspiracja poszła drogą "białego", również na felgach. Jak wiecie kuferków nie trawię i w moim przypadku bagażnik na przód, to kwestia praktyczna. Jest kompromisem między funkcjonalnością a dobrym wyglądem. Mam nadzieję z niego korzystać. Muszę tylko dokupić chociaż 1 pająk. Do zobaczenia na drodze, pozdrawiam trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
do kompletu dorzuciłem jeszcze nowy garnek
kask model "granturismo" Pierwsza ocena po jazdach: kask bardzo wygodny i estetyka na dobrym poziomie. Mogę z czystym sumieniem polecić. Ale zaszalałem w tym roku z zakupami czego się nie robi dla Vespy, temat rzeka... trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
tylko zdjęcia się nie dodały, więc jeszcze raz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
super s-ka i super kask!
fajna szybka przednia, ja mam taką małą, i myślę nad wymianą.... |
|
Dziękuję Moja była lakierowana w zimę. Po 4 sezonach i 12tys.km była już poobijana, w tym 1 gleba - delikatny szlif:-( Szybka jest trochę nietypowa. Powstała z tej dużej. Została docięta na wymiar 3/4. Super się sprawdza, nie wieje w klatkę i wysłania przed deszczem. Świetna sprawa, polecam. Natomiast kask, lepszy jest model PXowy. Jakoś bardziej mi pasował na głowie i lepiej mieści się w schowku. Pozdr, alek trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
zdecydowanie muszę kupić wyższą szybę, od kilku dni przez te zimne dni, towarzyszy mi poczucie przewiania
ja chciałam kupić kask Granturismo ale nie było mojego rozmiaru w sklepie i kupiłam "Lem" - jestem zadowolona, choć nie mam porównania |
|
Wyższa szyba zdecydowanie lepsza. Przez pierwsze 2 lata nie miałem żadnej i było mi zimno, dlatego zakupiłem.
Ta, którą Ty masz to taka tylko ozdobna popierdółka. Tylko ładnie wygląda, niestety Kask Lem, nie wypowiem się. Nigdy nie miałem. Narodowy, z flagą ok. PXowy też. Obecny zasadniczo też, tylko przez tą szybkę trzeba uważać jak się chowa do schowka żeby nie połamać. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Na polski klimat polecam też kocyk.
Dzięki niemu dajesz radę od marca do listopada. Ciepło w nogi Choć wygląda chu..... trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Moja jeszcze "nowsza" S...
Teraz pod nazwą "S Super Sport" dalej opiszę skąd taka nazwa i cuda. Nie zakładam nowego tematu, w tym kontynuuję postępy i modyfikacje Niektórzy z Was wiedzą, część nawet widziała. Stało się na początku sezonu - gleba i nowiutki lakier ucierpiał Moja Vespa zawsze dopieszczona i zadbana nie mogła się tak prezentować. I to jeszcze przez cały sezon. Uszkodzenia okazały się delikatne i nie wymagały cudów blacharskiego kunsztu. Delikatne klepanie, szpachli nie trzeba było kłaść wiele i lakier. Aktualnie stan jest taki: 1. Nowy lakier - ten sam dwuwarstwowy biały. 2. Zrezygnowałem z bagażnika z przodu, nie bardzo mi się podobał. - poza tym nie pasował do "S Super Sport" 3. Zdjęty gmol z tyłu. W to miejsce poszedł zrobiony na zamówienie dłuższy, taka półka do której można przypiąć torbę podczas podróży. Udało się tak zrobić, że jest zachowany ori znaczek Vespa 4. Zlikwidowałem niepraktyczny schowek z przodu, tzw 2 kieszonki. i w to miejsce poszedł zamykany schowek od LX (bardziej praktyczny mieści blokadę i kurtkę p/deszcz.) 5. I perełka tuningowy tłumik (o nim opiszę innym razem, jak już wyjadę Vespą) Właśnie z uwagi na fakt, że pierwotnie była to 50tka, od 2 lat już 125ccm, dodatkowo ten tłumik, i trochę innych drobiazgów wyróżniających ją z tłumu zdecydowałem się ochrzcić ją "S Super Sport" czyli "3 x S" Relacja foto po świętach, jak Vespa wyjedzie z warsztatu. Na razie jest na końcówce prac i za chwilę znów będę jeździł.... Wraca uśmiech. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
w moim projekcie zmiany wyglądają tak
Jeżdżę już ponad tydzień i zapomniałem wrzucić fotosiki obiecana relacja foto i wyjaśnienie skąd się wzięło "S Super Sport" Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
i dalej moja relacja...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
a teraz perełka
tuningowy tłumik angielskiej legendy PM TUNING Emblematy Vespa: boczny i przedni poszły z modelu ET - są lepszej jakości Dodatkowo napis sport (przód) i duże S (prawy bok) Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
a tak wygląda cały skuter
Wkrótce moja dalsza relacja - zmian tzw.mechanicznych - i stylistycznych Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Najlepsza eska, jaką widziałem. Gratulacje! Naprawdę super!
|
|
Dzięki za komplement. Traktuję jakbym ja go otrzymał
chociaż nie jestem pojazdem mechanicznym... Zapomniałem jeszcze dodać, że zmieniłem odblaski boczne i podświetlenie tablicy rejestracyjnej. - jest teraz z gustownego "chromu plastikowego" od LXV Efekt prac jest powalający, moim skromnym zdaniem. Z pewnością S-ka wyróżnia się z tłumu nie tylko wyglądem zewnętrznym, ale też parametrami tzw.jezdnymi (dynamika przyspieszeń i hałas z tłumika , który ledwo spełnia normę ). Tłumik PM TUNING dedykowany do 125ccm podnosi wg producenta moc o 2 KM. Zauważalne podczas jazdy jest zdecydowanie inna dynamika w każdym zakresie prędkości. V-max bez zmian. Szczegóły zmian mechanicznych opiszę innym razem, jak dopracuję temat do końca Ciężarki na manetkach kierownicy poza wyglądem zewnętrznym wyraźnie tłumią drgania - zastosowałem krótsze (sporo było zachodu z dostosowaniem kierownicy: rozwiercenie końcówek, wspawanie nakrętek) Rewelacyjny jest nowy długi bagażnik - półka (ciekawie podkreśla linię skutera) i jest praktyczny. Mam torbę (kształt kuferka), która po złożeniu mieści się spokojnie pod siodełkiem. W razie potrzeby jakiegoś transportu w ciągu max. 1/2minuty montuję torbę, która ma dodatkowo pasek na ramię i szelki plecaka. Emblematy Vespa od modelu ET są znacznie ładniejsze od współczesnych "naklejanek" i trwalsze. Naklejane jest: sport - przód, s - bok, vespa s - drzwi schowka Dzięki zamykanemu schowkowi przed kolanami zyskałem trochę luzu pod siodełkiem. Podkładki do szybki zrobione przez tokarza wyglądają o wiele lepiej niż ori plastikowe Kiepska jakość zdjęć, ale robione pstrykaczem. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Rewelacja - bardzo mi się podoba. Jedynie nieufnie podchodzę do tych 2KM dodanych przez wydech. Jeżeli kit 190cm zwiększa moc z 10KM do 14KM, to nie sądzę, żeby tylko wydech dawał aż połowę tego co większy o 50% cylinder
moja ET4 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10570.html
moja PK XL2 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10571.html |
|
Charakterystyczna - może się podobać. Gratulacje.
Nie przesadź tylko z tymi fajnościami bo nad stan może pogrążyć wizerunek i tak już ładnej Ski. Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
Dokładnie. W tej chwili jeszcze wygląda dobrze, chociaż ja odczuwam już nadmiar roznych emblematow i chromu |
|
Zewnątrz już nic nie dodaje. Żeby nie przesłodzić
Teraz idzie malossi. Szczegóły wkrótce... trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Tym razem detal w mojej "S" Jednak czasem potrzebny.
Jak wiecie nie trawię kuferków w Vespie. Wychodzę z założenia, że Vespa to nie ciężarówka. Zwyczajnie nie pasują mi kuferki do Vespy. Do motocykla już bardziej, w niektórych nawet kufer całkiem dobrze wygląda. U siebie zastosowałem taki patent, który moim zdaniem świetnie się sprawdza. Jest to kuferek, tylko materiałowy. Po złożeniu mieści się pod siodełkiem. Zakłada się błyskawicznie, max 1 minuta. Jeżeli potrzebuję już coś przewieźć, albo jadę na wycieczkę zakładam i w drogę Kuferek ma prosty, ale zarazem solidny patent montażu: pająk krzyżowy + taśma. Łatwo też można zabrać ze sobą: posiada uchwyt do ręki, pasek na ramię i nawet szelki z tyłu żeby założyć na plecy Jest delikatny gadżet w postaci haftu Vespa i włoskiej flagi. Wielkość mojego kuferka to coś pomiędzy seryjnym plastikowym do S/LX/ET - a większym od GT, zupełnie serio jest pakowny. Materiał jest solidny, gruby i wodoodporny. Dodatkowo posiada zakładany ochraniacz p/deszczowy. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Posty: 72
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika