moja "nowa" S

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 20 lutego 2014, 12:33
Wiosenna metamorfoza :D :D
Prezentuję moją Vespę z nowym lakierem.
Skuter generalnie był bezwypadkowy, posiadał jedynie typowe tzw. "obcierki użytkowe".
Trochę irytowała mnie już lekko poobijana i postanowiłem odświeżyć całość.
Kolor ten sam - biały.
Natomiast lakier twardy, więc będzie bardziej odporny na zarysowania. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Felgi poddałem modyfikacji i otrzymały biały kolor z polerowanym rantem.
Dodatkowo z extrasów doszedł nowy bagażnik na przód, nowe opony Pirelli.
Całość tak wygląda :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64

2016
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa Bródno
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 20 lutego 2014, 18:57
sezon tuż tuż...ładnie.pzdr.
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 20 lutego 2014, 20:26
elegancko:) będzie mycie:)
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 20 lutego 2014, 21:01
Piękna robota :D Do zobaczenia na drodze :D
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
Post: 20 lutego 2014, 21:29
Vespa z Jan pisze:elegancko:) będzie mycie:)


No właśnie mycia nie będzie. Na białym nie widać tak bardzo brudu, jak na innych kolorach. Pod tym względem najlepsza jest srebrna perła.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 21 lutego 2014, 08:06
Dzięki za uznanie roboty. Nie mogę się doczekać jazd.
Jak na razie zaliczyłem jedynie krótką przejażdżkę w niedzielę, jednak trochę zimno jeszcze.
Apropos koloru, biały jest bardzo praktyczny.
Dotychczas, czyli przez 4 sezony zrobione 12tys.km i nie miałem specjalnie problemu z brudem.
Nie wiem jak to będzie wyglądało na felgach, to eksperyment?
Jednak stwierdziłem, że spróbuję :-)
Powód był prosty, chęć zmian. A dodatkowo i tak planowałem wymianę opon (tylna była już w kiepskiej kondycji).
I tak moja inspiracja poszła drogą "białego", również na felgach.
Jak wiecie kuferków nie trawię i w moim przypadku bagażnik na przód, to kwestia praktyczna.
Jest kompromisem między funkcjonalnością a dobrym wyglądem.
Mam nadzieję z niego korzystać. Muszę tylko dokupić chociaż 1 pająk.
Do zobaczenia na drodze, pozdrawiam
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 04 marca 2014, 13:06
do kompletu dorzuciłem jeszcze nowy garnek :D :D :D :D :D
kask model "granturismo"
Pierwsza ocena po jazdach: kask bardzo wygodny i estetyka na dobrym poziomie.
Mogę z czystym sumieniem polecić.
Ale zaszalałem w tym roku z zakupami :wink: czego się nie robi dla Vespy, temat rzeka...
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 04 marca 2014, 13:09
tylko zdjęcia się nie dodały, więc jeszcze raz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:33
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
S50 2T
Post: 20 marca 2014, 10:16
super s-ka :) i super kask!
fajna szybka przednia, ja mam taką małą, i myślę nad wymianą....
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 20 marca 2014, 13:26
Joannawwa pisze:super s-ka :) i super kask!
fajna szybka przednia, ja mam taką małą, i myślę nad wymianą....

Dziękuję :wink:
Moja była lakierowana w zimę. Po 4 sezonach i 12tys.km była już poobijana, w tym 1 gleba - delikatny szlif:-(
Szybka jest trochę nietypowa. Powstała z tej dużej. Została docięta na wymiar 3/4.
Super się sprawdza, nie wieje w klatkę i wysłania przed deszczem.
Świetna sprawa, polecam.
Natomiast kask, lepszy jest model PXowy. Jakoś bardziej mi pasował na głowie i lepiej mieści się w schowku.
Pozdr, alek
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:33
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
S50 2T
Post: 20 marca 2014, 15:17
zdecydowanie muszę kupić wyższą szybę, od kilku dni przez te zimne dni, towarzyszy mi poczucie przewiania :)
ja chciałam kupić kask Granturismo ale nie było mojego rozmiaru w sklepie i kupiłam "Lem" - jestem zadowolona, choć nie mam porównania
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 20 marca 2014, 16:07
Wyższa szyba zdecydowanie lepsza. Przez pierwsze 2 lata nie miałem żadnej i było mi zimno, dlatego zakupiłem.
Ta, którą Ty masz to taka tylko ozdobna popierdółka. Tylko ładnie wygląda, niestety :(
Kask Lem, nie wypowiem się. Nigdy nie miałem.
Narodowy, z flagą ok. PXowy też. Obecny zasadniczo też, tylko przez tą szybkę trzeba uważać jak się chowa do schowka żeby nie połamać.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 20 marca 2014, 16:09
Na polski klimat polecam też kocyk.
Dzięki niemu dajesz radę od marca do listopada. Ciepło w nogi :wink:
Choć wygląda chu.....
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 19 kwietnia 2014, 20:27
Moja jeszcze "nowsza" S...
Teraz pod nazwą "S Super Sport" :wink: dalej opiszę skąd taka nazwa i cuda.
Nie zakładam nowego tematu, w tym kontynuuję postępy i modyfikacje :wink:
Niektórzy z Was wiedzą, część nawet widziała.
Stało się na początku sezonu - gleba i nowiutki lakier ucierpiał :(
Moja Vespa zawsze dopieszczona i zadbana nie mogła się tak prezentować. I to jeszcze przez cały sezon.
Uszkodzenia okazały się delikatne i nie wymagały cudów blacharskiego kunsztu.
Delikatne klepanie, szpachli nie trzeba było kłaść wiele i lakier.
Aktualnie stan jest taki:
1. Nowy lakier - ten sam dwuwarstwowy biały.
2. Zrezygnowałem z bagażnika z przodu, nie bardzo mi się podobał.
- poza tym nie pasował do "S Super Sport"
3. Zdjęty gmol z tyłu. W to miejsce poszedł zrobiony na zamówienie dłuższy, taka półka do której można przypiąć torbę podczas podróży. Udało się tak zrobić, że jest zachowany ori znaczek Vespa
4. Zlikwidowałem niepraktyczny schowek z przodu, tzw 2 kieszonki.
i w to miejsce poszedł zamykany schowek od LX (bardziej praktyczny mieści blokadę i kurtkę p/deszcz.)
5. I perełka :wink: tuningowy tłumik (o nim opiszę innym razem, jak już wyjadę Vespą)
Właśnie z uwagi na fakt, że pierwotnie była to 50tka, od 2 lat już 125ccm, dodatkowo ten tłumik,
i trochę innych drobiazgów wyróżniających ją z tłumu zdecydowałem się ochrzcić ją "S Super Sport"
czyli "3 x S" :D
Relacja foto po świętach, jak Vespa wyjedzie z warsztatu.
Na razie jest na końcówce prac i za chwilę znów będę jeździł....
Wraca uśmiech.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 27 kwietnia 2014, 20:53
w moim projekcie zmiany wyglądają tak :wink:
Jeżdżę już ponad tydzień i zapomniałem wrzucić fotosiki
obiecana relacja foto i wyjaśnienie skąd się wzięło "S Super Sport"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 27 kwietnia 2014, 20:58
:wink: i dalej moja relacja...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 27 kwietnia 2014, 21:01
a teraz perełka :D :wink:
tuningowy tłumik angielskiej legendy PM TUNING

Emblematy Vespa: boczny i przedni poszły z modelu ET - są lepszej jakości
Dodatkowo napis sport (przód) i duże S (prawy bok)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 27 kwietnia 2014, 21:07
a tak wygląda cały skuter :wink:
Wkrótce moja dalsza relacja
- zmian tzw.mechanicznych
- i stylistycznych
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
Post: 27 kwietnia 2014, 21:11
Najlepsza eska, jaką widziałem. Gratulacje! Naprawdę super!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 28 kwietnia 2014, 07:41
Dzięki za komplement. Traktuję jakbym ja go otrzymał :wink:
chociaż nie jestem pojazdem mechanicznym...
Zapomniałem jeszcze dodać, że zmieniłem odblaski boczne i podświetlenie tablicy rejestracyjnej.
- jest teraz z gustownego "chromu plastikowego" od LXV
Efekt prac jest powalający, moim skromnym zdaniem.
Z pewnością S-ka wyróżnia się z tłumu nie tylko wyglądem zewnętrznym, ale też parametrami tzw.jezdnymi (dynamika przyspieszeń i hałas z tłumika :wink: , który ledwo spełnia normę :cry: ).
Tłumik PM TUNING dedykowany do 125ccm podnosi wg producenta moc o 2 KM.
Zauważalne podczas jazdy jest zdecydowanie inna dynamika w każdym zakresie prędkości.
V-max bez zmian.
Szczegóły zmian mechanicznych opiszę innym razem, jak dopracuję temat do końca :wink:
Ciężarki na manetkach kierownicy poza wyglądem zewnętrznym wyraźnie tłumią drgania
- zastosowałem krótsze
(sporo było zachodu z dostosowaniem kierownicy: rozwiercenie końcówek, wspawanie nakrętek)
Rewelacyjny jest nowy długi bagażnik - półka (ciekawie podkreśla linię skutera) i jest praktyczny.
Mam torbę (kształt kuferka), która po złożeniu mieści się spokojnie pod siodełkiem.
W razie potrzeby jakiegoś transportu w ciągu max. 1/2minuty montuję torbę, która ma dodatkowo pasek na ramię i szelki plecaka.
Emblematy Vespa od modelu ET są znacznie ładniejsze od współczesnych "naklejanek" i trwalsze.
Naklejane jest: sport - przód, s - bok, vespa s - drzwi schowka
Dzięki zamykanemu schowkowi przed kolanami zyskałem trochę luzu pod siodełkiem.
Podkładki do szybki zrobione przez tokarza wyglądają o wiele lepiej niż ori plastikowe
Kiepska jakość zdjęć, ale robione pstrykaczem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 86
Rejestracja: 14 stycznia 2012, 23:25
Lokalizacja: Wawa
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 28 kwietnia 2014, 13:27
Rewelacja - bardzo mi się podoba. Jedynie nieufnie podchodzę do tych 2KM dodanych przez wydech. Jeżeli kit 190cm zwiększa moc z 10KM do 14KM, to nie sądzę, żeby tylko wydech dawał aż połowę tego co większy o 50% cylinder
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 846
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 28 kwietnia 2014, 15:03
Charakterystyczna - może się podobać. Gratulacje.

Nie przesadź tylko z tymi fajnościami bo nad stan może pogrążyć wizerunek i tak już ładnej Ski.
Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1206
Rejestracja: 02 lutego 2007, 08:10
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Post: 28 kwietnia 2014, 15:31
OShon pisze:Charakterystyczna - może się podobać. Gratulacje.

Nie przesadź tylko z tymi fajnościami bo nad stan może pogrążyć wizerunek i tak już ładnej Ski.



Dokładnie. W tej chwili jeszcze wygląda dobrze, chociaż ja odczuwam już nadmiar roznych emblematow i chromu ;)
Obrazek

Vespa Sport 1000
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 28 kwietnia 2014, 15:34
Zewnątrz już nic nie dodaje. Żeby nie przesłodzić :wink:
Teraz idzie malossi. Szczegóły wkrótce...
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 17 maja 2014, 10:36
Tym razem detal w mojej "S" :wink: Jednak czasem potrzebny.
Jak wiecie nie trawię kuferków w Vespie.
Wychodzę z założenia, że Vespa to nie ciężarówka. Zwyczajnie nie pasują mi kuferki do Vespy.
Do motocykla już bardziej, w niektórych nawet kufer całkiem dobrze wygląda.
U siebie zastosowałem taki patent, który moim zdaniem świetnie się sprawdza.
Jest to kuferek, tylko materiałowy. Po złożeniu mieści się pod siodełkiem.
Zakłada się błyskawicznie, max 1 minuta. Jeżeli potrzebuję już coś przewieźć, albo jadę na wycieczkę zakładam i w drogę :wink:
Kuferek ma prosty, ale zarazem solidny patent montażu: pająk krzyżowy + taśma.
Łatwo też można zabrać ze sobą: posiada uchwyt do ręki, pasek na ramię i nawet szelki z tyłu żeby założyć na plecy :D :D :D
Jest delikatny gadżet w postaci haftu Vespa i włoskiej flagi.
Wielkość mojego kuferka to coś pomiędzy seryjnym plastikowym do S/LX/ET - a większym od GT, zupełnie serio jest pakowny.
Materiał jest solidny, gruby i wodoodporny. Dodatkowo posiada zakładany ochraniacz p/deszczowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Następna

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron